Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en VR. Misschien ook wat Photoshop en videobewerking maar ik heb ook nog een Mac dus ik verwacht daar het meeste aan beeldbewerking te doen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 2000-3000 euro is ok. Minder mag ook
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, voor nu een monitor, die vervang ik tzt nog wel eens
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil redelijk high-end gaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor nu gekeken lijkt AMD de beste processoren te hebben, vandaar een AMD erin gestopt. Nvidia videokaart omdat de presentaties over het algemeen wat beter lijken dan AMDs maar ben open om daar overtuigd te worden van iets anders
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil toch proberen ondanks deze componenten een zo stil mogelijk systeem te maken. En geen opzichtige of grote kast met open delen en licht.
En ik moet de boel nog dit jaar kunnen aanschaffen
Ga je overklokken?
Nee, dat wil ik niet
Wat verwacht je van ons?
Het is al een hele tijd geleden dat ik zelf een PC heb samengesteld. Heb me wel redelijk ingelezen de afgelopen tijd maar advies of deze componenten goed samenwerken is zeer welkom.
Ook of de kast genoeg airflow geeft voor deze componenten die best warm kunnen worden. Daar zou ik op t snijvlak willen zitten: wel goede koeling maar niet teveel geluid.
Voornamelijk gamen en VR. Misschien ook wat Photoshop en videobewerking maar ik heb ook nog een Mac dus ik verwacht daar het meeste aan beeldbewerking te doen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 2000-3000 euro is ok. Minder mag ook
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, voor nu een monitor, die vervang ik tzt nog wel eens
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil redelijk high-end gaan
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 543,29 | € 543,29 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG B550 Gaming Edge Wifi | € 177,- | € 177,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G | € 966,79 | € 966,79 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 164,12 | € 164,12 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 760W Platinum | € 113,99 | € 113,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 229,- | € 229,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.302,08 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor nu gekeken lijkt AMD de beste processoren te hebben, vandaar een AMD erin gestopt. Nvidia videokaart omdat de presentaties over het algemeen wat beter lijken dan AMDs maar ben open om daar overtuigd te worden van iets anders
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil toch proberen ondanks deze componenten een zo stil mogelijk systeem te maken. En geen opzichtige of grote kast met open delen en licht.
En ik moet de boel nog dit jaar kunnen aanschaffen
Ga je overklokken?
Nee, dat wil ik niet
Wat verwacht je van ons?
Het is al een hele tijd geleden dat ik zelf een PC heb samengesteld. Heb me wel redelijk ingelezen de afgelopen tijd maar advies of deze componenten goed samenwerken is zeer welkom.
Ook of de kast genoeg airflow geeft voor deze componenten die best warm kunnen worden. Daar zou ik op t snijvlak willen zitten: wel goede koeling maar niet teveel geluid.