Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games werken niet lekker op de laptop, daarom de keuze voor een PC. Alleen voor de volgende games; Cities Skylines, Sims 4, planet coaster, Planet zoo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voorkeur zou zijn tot 1000,- maar als het echt nodig blijkt te zijn een uitloop naar 1200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen toetsenbord, muis, beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier loop ik wat vast. Ik denk een combi SSD en HDD. I7? Goede videokaart, 2060?.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijkste eis is het vloeiend spelen van de genoemde games en het beste halen uit de grafische details.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hulp om een zo goed mogelijke game pc samen te stellen en feedback op het lijstje wat ik heb gemaakt. Ik ben niet heel bekend met pc’s. Heb wel iemand die na samenstellen en kopen alles kan installeren maar is geen gamer, vandaar dat ik hier ook advies vraag. Mocht deze lijst echt niet goed zijn en is het slimmer om hem door een ander te laten samenstellen of een kant en klare pc te kopen, laat het dan ook vooral eerlijk weten.
Games werken niet lekker op de laptop, daarom de keuze voor een PC. Alleen voor de volgende games; Cities Skylines, Sims 4, planet coaster, Planet zoo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voorkeur zou zijn tot 1000,- maar als het echt nodig blijkt te zijn een uitloop naar 1200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen toetsenbord, muis, beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier loop ik wat vast. Ik denk een combi SSD en HDD. I7? Goede videokaart, 2060?.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijkste eis is het vloeiend spelen van de genoemde games en het beste halen uit de grafische details.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hulp om een zo goed mogelijke game pc samen te stellen en feedback op het lijstje wat ik heb gemaakt. Ik ben niet heel bekend met pc’s. Heb wel iemand die na samenstellen en kopen alles kan installeren maar is geen gamer, vandaar dat ik hier ook advies vraag. Mocht deze lijst echt niet goed zijn en is het slimmer om hem door een ander te laten samenstellen of een kant en klare pc te kopen, laat het dan ook vooral eerlijk weten.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed (SRG15/SRELT)) | € 291,05 | € 291,05 |
| 1 | Moederborden | Asus TUF B450-Pro Gaming | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G | € 381,05 | € 381,05 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Surveillance HDD, 1TB | € 64,99 | € 64,99 |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 80,99 | € 80,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3600C18 | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MasterWatt Lite Full Modular 500W | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 59,14 | € 59,14 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.089,07 | ||