8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
In NOS, in WOS zitten geen Linux kenners en in NOS zitten wel Windows-kennersOp zaterdag 11 augustus 2001 21:39 schreef Super_ik het volgende:
ik heb een vraag over iets da nie goed gaat bij de samenwerking tussen windows en linux. maar ik welk forum hoort het?
het is een windows vraag maar wel met linux achtergrond....
en als ik nu dezelfde vraag in meerde forums stel krijg ik toch gezeik. en da vind ik nie nodig.
Als je topic onverhoopt toch verkeerd staat verplaatst een modje hem wel voor je...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Als je weet aan welke van de twee de oorzaak mogelijk ligt, kun je die draad in [forum=11] of [forum=23] posten... gaat de draad alsnog naar het verkeerde OS, kan deze alsnog verplaatst worden
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Dus een NOSert komt volgens jou niet in WOS of andersomOp zaterdag 11 augustus 2001 21:41 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
In NOS, in WOS zitten geen Linux kenners en in NOS zitten wel Windows-kenners
Als je topic onverhoopt toch verkeerd staat verplaatst een modje hem wel voor je...
Verwijderd
Gewoon doen net alsof....Doe ik ook altijdOp zaterdag 11 augustus 2001 23:03 schreef Cheatah het volgende:
De meeste WOSsers die in NOS komen zullen er geen bal van snappen (zoals ik)
Pagina: 1