Mijn vraag
Ik loop al weken te stoeien met mijn Nextion 4.3'' scherm. Tijdens het uploaden van een template krijg ik de volgende melding.
Foto 1: Dit is het uploaden zoals wordt aangeraden met Simhub afgesloten.
Foto2: Andere optie alleen ook hier krijg ik een fout melding.
:strip_exif()/f/image/vq5XBznUASd8ZVkmpxp2zYye.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MRhFq4risrsP60rAKVWTQ3sO.jpg?f=fotoalbum_large)
De Nextion is verbonden met een Arduino pro micro volgens het soldeer schema van simhub. Hier zitten ook een 16 tal ledjes aangesloten en die werken perfect. Het scherm gaat wel aan!
Relevante software en hardware die ik gebruik
Simhub Nextion editor of alleen Nextion Editor.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via het simhub forum kwam ik meerdere meldingen tegen. Maar in één topic kwam ik een tip tegen door sendme bauds= van 115200 aan te passen naar 9600. Dit helpt ook niet
. Ik dacht eerst dat het aan het Arduino board lag omdat ik de sketch daarop niet kon uploaden, toen een nieuwe aangesloten en het zelfde resultaat.
Andere usb poorten geprobeerd en andere usb kabels maar dit gaf ook geen resultaat. Maak geen gebruik van een usb hub.
Ben benieuwd of jullie hier een oplossing voor hebben?
Ik loop al weken te stoeien met mijn Nextion 4.3'' scherm. Tijdens het uploaden van een template krijg ik de volgende melding.
Foto 1: Dit is het uploaden zoals wordt aangeraden met Simhub afgesloten.
Foto2: Andere optie alleen ook hier krijg ik een fout melding.
:strip_exif()/f/image/vq5XBznUASd8ZVkmpxp2zYye.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MRhFq4risrsP60rAKVWTQ3sO.jpg?f=fotoalbum_large)
De Nextion is verbonden met een Arduino pro micro volgens het soldeer schema van simhub. Hier zitten ook een 16 tal ledjes aangesloten en die werken perfect. Het scherm gaat wel aan!
Relevante software en hardware die ik gebruik
Simhub Nextion editor of alleen Nextion Editor.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via het simhub forum kwam ik meerdere meldingen tegen. Maar in één topic kwam ik een tip tegen door sendme bauds= van 115200 aan te passen naar 9600. Dit helpt ook niet
Andere usb poorten geprobeerd en andere usb kabels maar dit gaf ook geen resultaat. Maak geen gebruik van een usb hub.
Ben benieuwd of jullie hier een oplossing voor hebben?