Monitor voor Singleplayer games/cinematics(?)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeunPC
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 31-08 12:41
(ik realiseer me nu dat de titel totaal niet logisch is, maar ja die kan ik niet aanpassen.)

Ik zoek een?
Ik zoek voor mezelf een monitor met goede beeldkwaliteit. Ik speel nu al een aantal jaren op een 1080p60 TN monitor, tijd voor een upgrade dus. Ik speel nauwelijks twitchy games als CSGO, maar vooral strategie, Civ, XCOM, dat soort spellen. Ik heb geen voorkeur voor Ultrawide, Curved of wat dan ook, aangezien ik daar totaal geen ervaring mee heb. Is dat goed voor de immersion? You tell me ;), ik sta open voor alles.

Wat is je budget?
Het maximum is 450e, maar dat hoeft niet per sé allemaal op :+

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een systeem met een Ryzen 3100 en een 5700XT.

TLDR: Ik zoek een monitor voor een zo goed mogelijke beeldkwaliteit.

Alvast bedankt voor de hulp!

- Teun

[ Voor 5% gewijzigd door BeunPC op 16-11-2020 19:47 ]

Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. R.I.P. Domtoren

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:08

The Chosen One

Zie signature!

Zelf ook geen ervaring met curved, heb een 27", 1440p, 144hz gsync scherm (Beetje de holy trinity voor veel mensen) (HP Omen 27)) maar zat zelf een beetje te zoeken toevallig (nieuwe cpu's, gpu's etc) naar scherm, toetsenbord upgrades e.d.

Kwam deze tegen; YouTube: Killer Contrast! - Gigabyte G32QC Gaming Monitor Review (31.5", 1440...
Wel gelijk een 31.5" inch scherm dus dat is vooral iets om rekening mee te houden. Of 27" en curved wat is? Nog minder idee. Wat heb je nu?
Een 27", 1440p scherm is natuurlijk wel altijd werkzaam. 4k vind ik op het moment nog net niet het.

Missschien iets om verder uit te checken ieg. Of curved wat is.... lastig te checken in een video lijkt me.

[ Voor 19% gewijzigd door The Chosen One op 18-11-2020 20:33 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeunPC
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 31-08 12:41
@The Chosen One
Ik heb nu een 1080p60 TN monitor uit 2010, dus wat ik ook koop er zal een wereld voor me opengaan lijkt me :P

Die G32QC ziet er inderdaad uit als een top keuze. Vooral die prijs is erg aantrekkelijk.

Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. R.I.P. Domtoren