Ik had van iemand gehoord dat er een soort Black Box in de pc zit, een deel van het gegeugen waar bijgehouden wordt wat voor cd's er gebrand zijn. Klopt dit en zoja, hoe reset je 't?
Nog nooit van gehoord......
En dat geloof je zelf?? Is dat niet schending van de privacy ofzo......schending van iets...in ieder geval.
En dat geloof je zelf?? Is dat niet schending van de privacy ofzo......schending van iets...in ieder geval.
Het is FRIET!
Verwijderd
Ik kan nu wat gaan zeggen .. dat dit een hoax is bijv .. maareh..ik hou me maar in ... anders gaan mensen me denk ik met een oud topic van me confronteren
Inderdaad een hoax.. er wordt niks bijgehouden op de pc aan wat er gebrand wordt...
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
ja en elvis is niet dood, en de truth is out there!
Oh ja joh!!!
Jawel! Kennedy heeft hem vermoord!
Zo zijn we nietOp zaterdag 11 augustus 2001 21:38 schreef G3R10 het volgende:
Ik kan nu wat gaan zeggen .. dat dit een hoax is bijv .. maareh..ik hou me maar in ... anders gaan mensen me denk ik met een oud topic van me confronteren
Zo, hoe groot zou die black box dan zijn ?? Hoeveel cd's zou die bijhouden ?? Misschien is mijn black box wel vol met al die cd's die ik geschreven heb. 
Buffer overflow.
Buffer overflow.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()