Probleem alleen met warthunder
Als ik aan het gamen (met warthunder) ben in full screen, schakelt de pc ineens terug naar het bureaublad. Daarna kan ik de game weer openen door op game te klikken in de taakbalk. Hij sluit dus niet af. In mijn geval gebeurt dit best vaak ( meerder keren per dag). dit probleem gebeurd alleen bij het spelen van de game warthunder. dit probleem doet zich sinds een paar weken voor. Daar voor was er niks aan de hand
ik heb zelf al een paar dingen geprobeerd:
• ik heb de game helemaal verwijderd van mijn laptop en hem opnieuw geïnstalleerd.
• ik heb aan de instellingen dingen veranderd
• ik heb een virus scan gedaan op de game maar niks gevonden
• ik heb mijn virus scanner uit gezet
• ik heb een anderen muis gebruikt
• ik heb al mijn apparaten los gekoppeld van de laptop
• maar al deze dingen hebben niks geholpen
• ik heb programma’s die ik in afgelopen weken heb geïnstalleerd heb ik nu verwijderd verwijderd
geen van de bovenstaande dingen die ik gedaan heb hebben geholpen.
heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe
naam: laptop: asus
Windows 10 laatste versie
Als ik aan het gamen (met warthunder) ben in full screen, schakelt de pc ineens terug naar het bureaublad. Daarna kan ik de game weer openen door op game te klikken in de taakbalk. Hij sluit dus niet af. In mijn geval gebeurt dit best vaak ( meerder keren per dag). dit probleem gebeurd alleen bij het spelen van de game warthunder. dit probleem doet zich sinds een paar weken voor. Daar voor was er niks aan de hand
ik heb zelf al een paar dingen geprobeerd:
• ik heb de game helemaal verwijderd van mijn laptop en hem opnieuw geïnstalleerd.
• ik heb aan de instellingen dingen veranderd
• ik heb een virus scan gedaan op de game maar niks gevonden
• ik heb mijn virus scanner uit gezet
• ik heb een anderen muis gebruikt
• ik heb al mijn apparaten los gekoppeld van de laptop
• maar al deze dingen hebben niks geholpen
• ik heb programma’s die ik in afgelopen weken heb geïnstalleerd heb ik nu verwijderd verwijderd
geen van de bovenstaande dingen die ik gedaan heb hebben geholpen.
heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe
naam: laptop: asus
Windows 10 laatste versie