Ik zoek een?
Ik denk een DAC of klasse d amp/eq combi.
Wat is je budget?
150euro voor het kastje lijkt me voldoende
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag een meubel gaan maken in sketchup, en daarna tastbaar van hout. In dit meubel moeten mijn speakers passsen, moeten platen opgeslagen worden en moet de platenspeler bovenop een prominente plek krijgen. Ook zie ik hier graag de DAC/AMP/EQ in verdwijnen en het stekkerblok uit zicht ontrokken worden.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zou graag een apparaat vinden waar ik mijn 2 speakers op kan aansluiten. En welke instaat is streams te ontvangen van een ipad of iphone via bluetooth. Het liefst doe ik dit zonder voorversterker.
Welke vragen heb je hier nog over?
De hardware die ik al in bezit heb:
- Jamo Prestige 90 speaker
- pricewatch: Denon DP-300F
- Voorversterker
De bedoeling is dat het zoiets gaat worden, maar in plaats van een horizontale uitvoering zou ik graag een kleinere footprint willen door hem verticaal te maken.
Ik denk een DAC of klasse d amp/eq combi.
Wat is je budget?
150euro voor het kastje lijkt me voldoende
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag een meubel gaan maken in sketchup, en daarna tastbaar van hout. In dit meubel moeten mijn speakers passsen, moeten platen opgeslagen worden en moet de platenspeler bovenop een prominente plek krijgen. Ook zie ik hier graag de DAC/AMP/EQ in verdwijnen en het stekkerblok uit zicht ontrokken worden.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zou graag een apparaat vinden waar ik mijn 2 speakers op kan aansluiten. En welke instaat is streams te ontvangen van een ipad of iphone via bluetooth. Het liefst doe ik dit zonder voorversterker.
Welke vragen heb je hier nog over?
De hardware die ik al in bezit heb:
- Jamo Prestige 90 speaker
- pricewatch: Denon DP-300F
- Voorversterker
De bedoeling is dat het zoiets gaat worden, maar in plaats van een horizontale uitvoering zou ik graag een kleinere footprint willen door hem verticaal te maken.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RyZVWBKeiYEyENYDGeVkMdKy.jpg?f=user_large)
[ Voor 23% gewijzigd door John Doos op 16-11-2020 16:30 ]
Nee