Iemand enig idee hoeveel dit kost?

Pagina: 1
Acties:
  • 534 views

Vraag

• primeparty
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-11-2020
Mijn vraag

Ben benieuwd hoeveel reparatie van deze schade ongeveer kost?... ik ga natuurlijk ook langs de garage maar dan heb ik alvast een maat ! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wlw3dpjFp2pLpLYXIAB-Mu1uTrQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7J78KV9ikLoHkpjLvKWshDZw.jpg?f=fotoalbum_large
...

Alle reacties

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
https://www.fixico.nl/

Ik heb een goede ervaring met deze app waarbij het verschil tussen offertes erg groot was en ook een groot verschil tussen het particulier repareren en via de verzekering(x3) bij hetzelfde herstelbedrijf.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:27

-tom-562

Oliesjeik

Als je het zelf doet, 150 euro voor de bumper ofzo?

Vaak bu'j te bang!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:35
Als die bumper nog netjes bevestigd kan worden scheelt het je veel geld. Anders moet er een nieuwe bumper op. Is de parkeersensor nog in orde? Anders die ook.

Even achterop een bierviltje gok ik hem zonder bumpervervanging en zonder parkeersensorvervanging op 600 en met nieuwe bumper en parkeersensor op 1800.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Valt niks van te zeggen...

Alles staat of valt met je eigen contacten...schadeherstelbedrijven zijn vaak prijzig, ik denk dat je hier zo minstens aan de EUR750 zit.

Zelf ken ik een spuiter, en als er geen verzekering bij betrokken is word het al snel een stuk goedkoper. Hij rekende eigenlijk vrijwel altijd EUR150,- voor een bumper opnieuw spuiten (en herstellen)...of een motor tank....of een zijkap van mijn motor...

Ik heb ooit eens de achterkant van mijn auto in de prak gereden. Ook een flinke deuk in de hoek waar jij het ook hebt zitten. Ik heb toen van een donorauto een zelfde hoek er laten uitlassen, en dat bij mij er laten inlassen door de garage...en de achterbumper van deze donorauto (van de sloop) over laten zetten..

Mijn spuiter heeft dat allemaal opnieuw gespoten in de juiste kleur, heeft uiteindelijk de halve auto moeten spuiten. Vakwerk, zag er niks van terug. Moest EUR500,- betalen aan de spuiter.

Dus het helpt hierbij heel erg of je iemand kent...

[ Voor 5% gewijzigd door Devian op 16-11-2020 16:24 ]

https://wren.co/join/Devian

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:12
Deuk terugduwen van binnenuit (even met je hand onder de bumper), bumper weer vastklikken. Kun je iig eerst weer rijden en op je gemakje een vervangende bumper zoeken.

[ Voor 12% gewijzigd door ThinkPad op 16-11-2020 16:24 ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 10:57
Tsja, we zijn geen taxatieservice voor schadegevallen. Daar zal je toch wat schadeherstellers voor af moeten bellen. Vandaar een slotje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.