Sinds 1,5 maand een Philips 55OLED804 in huis staan. Het is mijn eerste OLED TV, slagje groter dan ik gewend ben. Maar tot nu toe redelijk tevreden.
Ik kijk veel Netflix, nu valt me op dat in de donkere gedeelte banding optreed, tenminste, ik denk dat het banding is. Ben niet zo heel thuis in al die termen. Misschien is het ook wel de belabberde bitrate van Netflix zelf.
Hier een voorbeeld, nu lijkt het in de foto erger dan het in de praktijk eruit ziet:
:strip_exif()/f/image/JH9GNdqWj84bFExFfpLmKL4l.jpg?f=fotoalbum_large)
Valt hier iets aan te doen qua instellingen? Ik speel Netflix af vanaf AndroidTV. Als test nog geprobeerd met AppleTV, maar dat maakt niks uit.
Ik heb geen 4K abonnement bij Netflix, zou dat nog wat uitmaken?
Ik kijk veel Netflix, nu valt me op dat in de donkere gedeelte banding optreed, tenminste, ik denk dat het banding is. Ben niet zo heel thuis in al die termen. Misschien is het ook wel de belabberde bitrate van Netflix zelf.
Hier een voorbeeld, nu lijkt het in de foto erger dan het in de praktijk eruit ziet:
:strip_exif()/f/image/JH9GNdqWj84bFExFfpLmKL4l.jpg?f=fotoalbum_large)
Valt hier iets aan te doen qua instellingen? Ik speel Netflix af vanaf AndroidTV. Als test nog geprobeerd met AppleTV, maar dat maakt niks uit.
Ik heb geen 4K abonnement bij Netflix, zou dat nog wat uitmaken?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907