Goeiavond all!
Ok ik zal het ff uit proberen te leggen... Ik had een MSI K7T maar die trok het nie meer en heeft het begeven. (lol zie andere posts). Dus ben ik gaan shoppen voor een Slot A mobo, geloof me, geen makkelijke taak. Maar ik kon nog een Asus K7V bij een van mn leveranciers vinden.
Loopt als een zonnetje! Maar er is natuurlijk wel iets mis ander post ik niet.
Ik heb alles netjes geinstalleerd, maar toen ik mijn SB 128PCI kaartje in mijn bakkie douw, ziet windows hem wel en vraagt om de CD, hij copieerd de drivers, maar dan slaat het noodlot toe... alles hangt...
Hetzelfde verhaal gebeurd als ik mijn SCSI Adaptec 2904 erin doe. BOEM vast!
Stomme is dattet bij mn netwerkkaartje weer niet gebeurd...
Ik denk *dom* dattet misschien aan t mobo ligt, maar ook na vervanging ervan blijft exact hetzelfde gebeuren! HELP!
Asus K7V
AMD Athlon 600 SlotA
Hercules GF2MX DDV
1 x 128 133
SB 128 PCI
Adaptec 2904 SCSI controller
Safeway LANCARD 10/100
Help?
Ok ik zal het ff uit proberen te leggen... Ik had een MSI K7T maar die trok het nie meer en heeft het begeven. (lol zie andere posts). Dus ben ik gaan shoppen voor een Slot A mobo, geloof me, geen makkelijke taak. Maar ik kon nog een Asus K7V bij een van mn leveranciers vinden.
Loopt als een zonnetje! Maar er is natuurlijk wel iets mis ander post ik niet.
Ik heb alles netjes geinstalleerd, maar toen ik mijn SB 128PCI kaartje in mijn bakkie douw, ziet windows hem wel en vraagt om de CD, hij copieerd de drivers, maar dan slaat het noodlot toe... alles hangt...
Hetzelfde verhaal gebeurd als ik mijn SCSI Adaptec 2904 erin doe. BOEM vast!
Stomme is dattet bij mn netwerkkaartje weer niet gebeurd...
Ik denk *dom* dattet misschien aan t mobo ligt, maar ook na vervanging ervan blijft exact hetzelfde gebeuren! HELP!
Asus K7V
AMD Athlon 600 SlotA
Hercules GF2MX DDV
1 x 128 133
SB 128 PCI
Adaptec 2904 SCSI controller
Safeway LANCARD 10/100
Help?