Twijfel over aanschaf Harman Kardon Go + Play

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eline88
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-01-2023
Ik heb laatst in de winkel bij toeval de Harman Kardon Go + Play ontdekt: https://www.bol.com/nl/p/...speaker/9200000057305510/ Manman wat een geluid komt daaruit! Ik zag dat hij te bestellen is voor 175 euro, volgens mij is dat heel goedkoop voor zo'n mooi apparaat. Ik was meteen verliefde en wilde gaan bestellen maar heb toch nog wat twijfels. Wellicht kunnen jullie me verder helpen

Waar ik naar op zoek ben
- Fijne muziekspeler voor in mijn studio a 34 m2, waarnaar ik via bluetooth draadloos kan streamen. Mijn wifi is niet stabiel (woon in een gedeeld appartement met gedeeld internet) vandaar de keuze voor bluetooth.
- Niet te duur. Ik was niet eens echt op zoek naar een speaker maar kwam toen deze tegen en door de lage prijs was ik wel geinteresseerd. Ik speel nu nog alles af via een dell-speakertje dat ik ooit gratis bij mijn pc heb gekregen 10 jaar geleden.

Waarom ben ik enthousiast
- Prachtig geluid + Super betaalbaar voor wat je krijgt + ziet er goed uit

Waarom ik twijfel over de Harman Kardon Go + Play
- Ik was niet perse op zoek naar een draagbare/draadloze speaker. Draagbaar is leuk meegenomen, maar hij zal vooral in mijn studio op een vaste plek staan. Wat voor nadelen zijn er aan het feit dat deze speler draagbaar is? Ik wil best ook voor een niet-draagbare gaan, maar heb voor de prijs van 175 euro geen niet-draagbare speaker gevonden met zulke goede reviews.
- Ik dacht ineens: het zou wel vet zijn om hem ook op mijn tv aan te sluiten. De basis moet echter zijn: muziek afspelen, en als ie aan tv kan voor af en toe is dat mooi meegenomen. De medewerkers van Harman Kardon Go + Play zeiden dat ik dan toch beter voor een sound bar kon gaan. Nadelen daarvan zijn dat deze duurder zijn + ik vraag me af of geluidskwaliteit voor muziek afspelen net zo goed is als van gewoon een muziekspeler als de Go + Play?

Kan ik in mijn situatie het beste gaan voor een Go + Play of toch voor iets anders?

Alvast bedankt!

Groet,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eline88
Topics niet binnen 24 uur kicken.

[ Voor 88% gewijzigd door FeaR op 17-11-2020 08:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:40
De Go + Play kun d.m.v. aux aansluiten op jouw tv, echter zal dit een beperkt stereobeeld opleveren. Daarnaast is de ideale positie om de speaker dan gecentreerd voor of onder de tv neer te zetten echter maakt de afmeting en de hendel dit een stuk lastiger.

Je zou eens bij HiFi Klubben binnen kunnen stappen en vragen of ze de Argon Audio TEMPO A4 en ALTO 4 ACTIVE voor je kunnen neerzetten voor een luistersessie. Zo'n setje actieve boekenplank speakers bieden zowel voor muziek als tv een betere stereoweergave op, daarnaast zullen ze zeker niet onder doen voor de Go + Play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eline88
Beste Freshouttheoven,

Thanks voor je advies! Heb het opgevolgd, ben gister bij HiFi Klubben geweest. Nu heb ik een probleem.. want nu ben ik verkocht aan duurdere speakers bedankt he :)

Ik heb de Argon Audio Tempo A4 inderdaad gehoord en die klonk zeker goed en viel binnen mijn prijsklasse. Daarna hoorde ik echter de Argon Audio Forte A4, damn dat is wel een verschil en wat zien ze er mooi uit, die wil ik nu natuurlijk. Maar ja, die kost wel 400 en de Harman Kardon kost slechts 175 en is ook gewoon een goed apparaat ook gezien de goeie reviews. Ik slaap er nog een nachtje over.. Luxeproblemen

Groet,