Ervaring met maaltijdboxen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.317 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-05 11:02
Beste keukenhelden,

Hier een 100% kookleek, dus eerst maar eens wat gerechten leren kennen via maaltijdboxen. Ik ben een vrij klassieke eter en eet veel vaker vlees dan vis. Reeds drie gerechten van HelloFresh geprobeerd en dat viel relatief goed mee. Wat zijn nog aanraders om kennis mee te maken op het vlak van maaltijdboxen? De enige die ik naast HelloFresh nog ken zijn MarleySpoon en 15Gram.

Wat me overigens opviel bij HelloFresh: de prijs voor 3 maaltijden voor 4 personen kwam neer op €5 per persoon per maaltijd, maar voor een alleenstaande is het een pak duurder. Ergens wel logisch natuurlijk, maar het ging om meer dan het dubbele van het bedrag. En als grote eter zou ik dan soms ook nog eens extra vlees moeten bijbestellen. Als alleenwonende scheelt dat toch een serieuze slok op de borrel. Zijn er andere maaltijdboxen iets liever voor de portefeuille van singles?

Alvast bedankt voor de inzichten!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:13
Maaltijdbox voor meerdere personen nemen en gerechten bewaren (invriezen) voor later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-05 11:02
@Nielson thanks voor de topictip!

@FoxLenny ook al aan gedacht, maar niet alle voedsel wat ze leveren is geschikt om in te vriezen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 19:07

Standeman

Prutser 1e klasse

Aangezien een dergelijk topic al bestaat en ook al genoemd is, kan deze dicht.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Dit topic is gesloten.