Voertaal GoT

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Even een draadje hier omdat ik toch wat onduidelijkheid zie en tegenstrijdige uitspraken. Wat zijn de talen die we op GoT mogen gebruiken?

Hoofdreden is dat ik in o.a. het grote Geforce RTX 3000 series topic (evenals het AMD 5000 series topic) mensen continu engels zie praten. Vervolgens gaat daar weer in het engels op gereageerd worden en dan heb je halve pagina's engels als het zo doorgaat.

Ook gaan mensen nu de discussie voeren over de gebruikte taal, excuses heen en weer en dat is niet echt handig (en vanuit persoonlijk perspectief vind ik het buiten de hoeveelheid offtopic, niet fijn om een mix van talen binnen hetzelfde topic te hebben, buiten quotes van externe bronnen dan). Plus dit is in basis een nederlandstalig forum, als je de nederlandse taal niet machtig bent wend je dan tot een engels/frans/duitstalig forum?

Het algemeen beleid evenals de faq zegt helemaal niks over de taal, en van mods heb ik wisselende acties en uitspraken over de jaren heen gezien. Sommigen sluiten topics of verwijderen posts, sommigen laten het gaan.

Wat is het beleid hieromheen?

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De voertaal is, zoals ik mij kan herinneren sinds mijn registratie, altijd Nederlands geweest :) In enkele gevallen wordt er Engels gesproken, maar dan blijven die posts vaak staan omdat er of overleg is geweest, of het niet is opgevallen (want anders was het bericht weggepoetst/aangepast).

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 16-11-2020 13:00 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
SeM >>> LA

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.