Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voor mij een overstap van PS4 gamen richting PC. Na verwachting gaat de PS5 toch aan mij voorbij, en het kriebelt al veel langer om weer op de PC te gaan gamen. Ik wil de meeste nieuwe games met gemak 60fps+ en 144Hz spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Qua geheugen heb ik de Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B
En een Kingston A2000 1TB heb ik ook al binnen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb bijna een heel systeem nodig, scherm, muis en keyboard zijn aanwezig. Ik zou graag een 3070 als videokaart erin doen, zodat ik gelijk redelijk veilig ben voor de komende jaren. Al wordt het nog wel een hele opgave er 1 op de kop te kunnen tikken. Ik ga woensdag proberen een AMD Radeon RX 6800 XT te strikken. Is onderstaande lijst hier ook goed voor?
Ook twijfel ik enorm om toch voor de AMD Ryzen 5 5600X te gaan. Wat zouden jullie doen? Ik vind de stap van 200 naar 373 toch best hoog.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua geluid wel zo stil mogelijk, maar als ik het een beetje geluid hoor is het geen probleem.
Ga je overklokken?
Nog twijfels over.
Wat verwacht je van ons?
Zouden jullie je ervaren ogen op deze lijst kunnen werpen, en met tips kunnen komen over het eventueel tweaken van deze set-up. En de vragen die ik eerder stelde over videokaart en CPU graag beantwoorden.
Het systeem is voor mij een overstap van PS4 gamen richting PC. Na verwachting gaat de PS5 toch aan mij voorbij, en het kriebelt al veel langer om weer op de PC te gaan gamen. Ik wil de meeste nieuwe games met gemak 60fps+ en 144Hz spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Qua geheugen heb ik de Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B
En een Kingston A2000 1TB heb ik ook al binnen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb bijna een heel systeem nodig, scherm, muis en keyboard zijn aanwezig. Ik zou graag een 3070 als videokaart erin doen, zodat ik gelijk redelijk veilig ben voor de komende jaren. Al wordt het nog wel een hele opgave er 1 op de kop te kunnen tikken. Ik ga woensdag proberen een AMD Radeon RX 6800 XT te strikken. Is onderstaande lijst hier ook goed voor?
Ook twijfel ik enorm om toch voor de AMD Ryzen 5 5600X te gaan. Wat zouden jullie doen? Ik vind de stap van 200 naar 373 toch best hoog.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua geluid wel zo stil mogelijk, maar als ik het een beetje geluid hoor is het geen probleem.
Ga je overklokken?
Nog twijfels over.
Wat verwacht je van ons?
Zouden jullie je ervaren ogen op deze lijst kunnen werpen, en met tips kunnen komen over het eventueel tweaken van deze set-up. En de vragen die ik eerder stelde over videokaart en CPU graag beantwoorden.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 165,- | € 165,- |
1 | Videokaarten | AMD Radeon RX 6800 XT | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Gaming OC 8G | € 679,- | € 679,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox MasterBox MB520 ARGB | € 76,- | € 76,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Shadow Rock Slim | € 40,45 | € 40,45 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 69,78 | € 69,78 |
1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 107,90 | € 107,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 105,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.442,13 |
[ Voor 9% gewijzigd door Qu3st op 16-11-2020 12:44 ]