Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
De gelige deur is inderdaad mijn voordeur. De berging is (momenteel nog) van de VVE, maar geen idee wat er uiteindelijk mee wordt gedaan. De berging-deur naar binnen laten draaien, lijkt mij ook de beste oplossing. Echter, gaat dit dan wel ten koste van bijna de helft van de al kleine oppervlakte van die berging.N1ckk schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:16:
Mijn ervaring is dat goed overleg met de aannemer vaak wonderen doet. Ik ga er even vanuit dat de gelige deur jouw voordeur is? En dat die berging van iemand anders is? Of (nog) niet? de makkelijkste oplossing lijkt me het naar binnenslaan van die berging-deur, maar helemaal weglaten lijkt me lastig realiseerbaar. Ik zou ook adviseren daar niet mee te beginnen als je er minnelijk uit wenst te komen (en dat wil je, trust me met VvE's).
[ Voor 7% gewijzigd door bartvl op 16-11-2020 12:28 ]
Life is not about specs, it is about joy!
Als je de ruimte vlak achter de deur helemaal vult, hoe kan je dan in de berging geraken? Deur naar binnen laten draaien zou nauwelijks verloren ruimte mogen opleveren, als de bergruimte zo hard nodig is dan kan een schuifdeur of harmonicadeur ook nog.HipHaan schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:24:
[...]De berging-deur naar binnen laten draaien, lijkt mij ook de beste oplossing. Echter, gaat dit dan wel ten koste van bijna de helft van de al kleine oppervlakte van die berging.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
[ Voor 3% gewijzigd door _ferry_ op 16-11-2020 12:31 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Zucht...Falcon schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:33:
Je opent eerst een topic, ipv eerst te bellen met de VVE?
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Het VVE bestuur weet van de situatie af. Daarbij is het gebouw nog niet eens opgeleverd en is het zaak voor de VVE en mij om te kijken hiermee om te gaan, zodat de aannemer het nog kan verhelpen en niet ten koste gaat van de VVE zelf.Falcon schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:33:
Je opent eerst een topic, ipv eerst te bellen met de VVE?
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
Dat stond niet in je startpost, mooi dat we dit nu weten.HipHaan schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:37:
[...]
Het VVE bestuur weet van de situatie af. Daarbij is het gebouw nog niet eens opgeleverd en is het zaak voor de VVE en mij om te kijken hiermee om te gaan, zodat de aannemer het nog kan verhelpen en niet ten koste gaat van de VVE zelf.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq