Mijn vader is dementerend, Alzheimer. Hier heb ik op zich geen problemen mee, help hem graag, hij heeft op zijn manier ook voor mij gezorgd. Nu begrijpt hij al tijden het idee van veel software niet meer, heeft jaren met Windows gewerkt, vanaf 3.11 tot aan 10.
Daadwerkelijke vraag: Welk OS kan mijn pa het beste draaien? Zelfs Linux weet die om zeep te helpen.
Zou MacOS (want relatief dichtgetimmerd) een optie zijn?
...
Nu heeft hij op zijn laptop Linux Mint (want hele slechte processor), Windows PC en een Android (Sony, hier probeert hij ook de appdrawer weg te halen, want dat komt ook niet binnen bij hem).
...
Weet niet waar ik moet beginnen, vandaar mijn hulpvraag. Ik neem aan dat er wel meer mensen zijn die hiermee hebben moeten dealen
...
Daadwerkelijke vraag: Welk OS kan mijn pa het beste draaien? Zelfs Linux weet die om zeep te helpen.
Zou MacOS (want relatief dichtgetimmerd) een optie zijn?
...
Nu heeft hij op zijn laptop Linux Mint (want hele slechte processor), Windows PC en een Android (Sony, hier probeert hij ook de appdrawer weg te halen, want dat komt ook niet binnen bij hem).
...
Weet niet waar ik moet beginnen, vandaar mijn hulpvraag. Ik neem aan dat er wel meer mensen zijn die hiermee hebben moeten dealen
...
https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8