Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een palm met spelletjes, dat programma waarmee je een agenda van de middelbare school kan nadoen en het liefst ook wap'en als dat ook kan zonder mobiele telefoon. Ik las laatst dat je ook divx movies kon spelen op je palm topje. Kan dat echt???
Nou alvast bedankt!!!

Wat gaat zo'n ding kosten???

En oh ja, kun je software gewoon via internet downen en ddan naar je palm topje zenden via zo'n kabeltje???

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 16:30

koornee

3!

euh, als je echt alles wilt doen met dat ding dan kun je kijken voor de palm 505 of de ipaq.

beide zijn 1499,- geloof ik.

kijk anders eerst ff hier: www.pdastreet.com

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

de software die jij bedoelt heet Nize en is er al1 voor de Palm. Daarmee kan je geen Divx'en afspelen dat kan al1 met een Windows CE based machientje. Voor allebei zijn hele sjitloads aan spellen te vinden op internet die je via infrarood of een bijgeleverde cradle kunt uploaden (usb of serieel) naar je PDA. Wil je wappen/internetten zul je toch echt een mobiele telefoon nodig hebben die via een datakabel of infrarood werkt met je PDA. Wat zo'n ding gaat kosten? van 400 piek tot 2000 ofzo?

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Ik heb net zelf ff Due-Yesterday geinstalleerd, ziet er ook wel aardig uit.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

of je met een palm filmpjes kan afspelen weet ik niet zeker (wel vrij simpele animatie's), maar ik dacht het niet (je zal dan op zijn minst een memory expansion moeten hebben want 8 mb is niet erg veel om en spelletjes en programma's en films mee te sjouwen)
Als je het geld er voor hebt zou ik gaan voor een i-paq daarmee kan je alles wat je opgaf.

kijk en vergelijk bij:

www.visor.com
www.palm.com
http://athome.compaq.com/showroom/static/iPAQ/handheld_jumppage.asp

tips, op de site van visor kan je een visor handheld direct vergelijken met een ander product.
Let op bij het gebruik van hetwoord Palm. Palm is een bedrijf dat handhelds maakt met Palm OS en deze OS wordt ook gebruikt door bedrijven zoals Visor. dus als je zegt dat je een Palm wil dan zeg je dus eigenlijk dat je een handheld van Palm wil en geen pocket pc van Compaq of een handheld van Visor.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2025
Op zaterdag 11 augustus 2001 20:56 schreef Gnomepje het volgende:
Ik wil een palm met spelletjes, dat programma waarmee je een agenda van de middelbare school kan nadoen en het liefst ook wap'en als dat ook kan zonder mobiele telefoon. Ik las laatst dat je ook divx movies kon spelen op je palm topje. Kan dat echt???
Nou alvast bedankt!!!

Wat gaat zo'n ding kosten???

En oh ja, kun je software gewoon via internet downen en ddan naar je palm topje zenden via zo'n kabeltje???
[reclame]
palm m100 (299,- + 25 punten) bij de spot what's hot actie. Daar zit Nize gratis bij. Als je een datakabel heb dan kun je ook je eigen software uploaden naar je palm
[/reclame]

bij mij zou binnenkort het afhaalbewijs door de bus moeten vallen

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:56
Op woensdag 15 augustus 2001 11:35 schreef Stealth2000 het volgende:

[..]

Als je een datakabel heb dan kun je ook je eigen software uploaden naar je palm
Dat gaat gewoon via de cradle hoor, en die zit er standaard bij. Met de desktopsoftware die Palm meelevert kan je gewoon software installeren, dat gebeurt dan tijdens een HotSync (=synchronisatie van gegevens met je pc).

Zo is het tenminste bij de m505, voor zover ik weet geldt het voor iedere Palm. 't Zou toch te gek zijn als je uit-de-doos geen software zou kunnen installeren.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Uh, de M100 of de Visor (weet niet meer zeker) was ook te koop zonder cradle of wat dan ook, en als je dat achteraf toch wou moest je die los kopen :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:56
Oh wist ik niet, sorry :)

Lijkt me wel enorm onhandig zonder cradle, dan ben je toch driekwart van het nut kwijt :?

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2025
ja, beetje onhandig geformuleerd maar de cradle zit idd inbegrepen. Wou alleen ff benadrukken dat het kan :)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op woensdag 15 augustus 2001 19:22 schreef ArthurS het volgende:
Lijkt me wel enorm onhandig zonder cradle, dan ben je toch driekwart van het nut kwijt :?
Dan heb je een pure agenda/adressenboek/todolist/memopad, en dat is het :). Tjah, ik zou het ook niet doen, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen geen nieuwe programmas of functies voor hun palm nodig hebben.

Waarom die dan niet gewoon een papieren agenda gebruiken weet ik ook niet |:(

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Pagina: 1