Hoi iedereen,
Enig tijd geleden samen met een vriend zelf een pc samen gesteld. Om op de kosten van de videokaart te kunnen besparen toen gekozen voor de Ryzen 5 2400G. Nu inmiddels toch behoefte aan een upgrade.
Ik heb wat gezocht en ben uitgekomen op de GeForce RTX 2070 Super.
Er word vooral WoW op gespeeld en zakelijk gebruikt ( licht grafische programmas en het gebruikelijke )
Kunnen jullie mij vertellen of dit de juiste keuze is en of de rest van mijn build hierbij past? Misschien is de voeding te laag en kan ik het werkgeheugen nog wat uitbreiden. Het is mijn eerste build dus kan nog wel wat tips gebruiken 😊.
-GIGABYTE AORUS B450 AORUS M
-AMD Ryzen 5 2400G
-Corsair 8 GB DDR4-2400
-Corsair CX550M
Samsung 860 EVO, 500 GB SSD
NZXT H500 Window Black tower-behuizing
iiyama ProLite XUB2790HS-B1 27" Monitor
Enig tijd geleden samen met een vriend zelf een pc samen gesteld. Om op de kosten van de videokaart te kunnen besparen toen gekozen voor de Ryzen 5 2400G. Nu inmiddels toch behoefte aan een upgrade.
Ik heb wat gezocht en ben uitgekomen op de GeForce RTX 2070 Super.
Er word vooral WoW op gespeeld en zakelijk gebruikt ( licht grafische programmas en het gebruikelijke )
Kunnen jullie mij vertellen of dit de juiste keuze is en of de rest van mijn build hierbij past? Misschien is de voeding te laag en kan ik het werkgeheugen nog wat uitbreiden. Het is mijn eerste build dus kan nog wel wat tips gebruiken 😊.
-GIGABYTE AORUS B450 AORUS M
-AMD Ryzen 5 2400G
-Corsair 8 GB DDR4-2400
-Corsair CX550M
Samsung 860 EVO, 500 GB SSD
NZXT H500 Window Black tower-behuizing
iiyama ProLite XUB2790HS-B1 27" Monitor