Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wordt een gaming pc met geel-zwarte accenten, dus denk ik aan rgb oplossingen en kabelmods.
Games als LoL, COD Warzone, Valorant , CSGO...
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-1000€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, een voeding: seasonic m12II 80+ bronze 850w
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zat te twijfel over de GPU. Ik las veel goeds over de Sapphire Rx 5600xt, maar het rode logo in led is een no-go in de build dus deze vervangen door een gigabyte rx 5700xt. Daar kan de kleur van ingesteld worden dacht ik.
Kortom, is deze build wat? Op vlak van geel-zwarte accenten koop ik wel nog kabelmods aan in die kleuren. Latzr zou er nog een backplate kunnen komen voor de gpu om het thema helemaal af te hebben.
Wordt een gaming pc met geel-zwarte accenten, dus denk ik aan rgb oplossingen en kabelmods.
Games als LoL, COD Warzone, Valorant , CSGO...
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-1000€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, een voeding: seasonic m12II 80+ bronze 850w
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0) | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 98,66 | € 98,66 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-16GTZNC | € 113,69 | € 113,69 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 105,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 951,25 | ||
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zat te twijfel over de GPU. Ik las veel goeds over de Sapphire Rx 5600xt, maar het rode logo in led is een no-go in de build dus deze vervangen door een gigabyte rx 5700xt. Daar kan de kleur van ingesteld worden dacht ik.
Kortom, is deze build wat? Op vlak van geel-zwarte accenten koop ik wel nog kabelmods aan in die kleuren. Latzr zou er nog een backplate kunnen komen voor de gpu om het thema helemaal af te hebben.