Welke mod voor Ut moet ik spelen???

Pagina: 1
Acties:

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Kheb nu UT een tijdje gespeeld. Kvind het wel een leuk spel, maar ik denk dat het maar eens tijd word, om een modje ervan te gaan spelen. Kheb al ff in de search gekeken, en daar komen wel een paar vage mods uit, maar ik wil nu wel eens weten welke een goede en leuke is, en waar een beetje goede NEDERLANDSE servers voor zijn.

Het liefst heb ik hem alla counterstrike, want daar beleef ik ook veel lol aan.

dus help me please....

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Tactical ops is een mod alla counter-strike , maar er zijn volgens mij niet zo gek veel nederlandse servers.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Owke, en weet jij waar ik die kan downen??

En heb jij een goede server voor me dan, en zo niet, waar moet ik die dan zoeken???

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik zou voor Strike Force 1.60 gaan. Vind ik veel leuker. Tac.Ops is gewoon knalfestijn. (lees quake met bestaande wapens). Strike force is stuk tactischer (als men het goed speelt) en realistischer.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
links?????, waar kan ik al dit leuks downloaden???

• Albinoraptor
  • Nu online
Sorry vergeten |:(
http://www.strikeforcecenter.com
http://www.tactical-ops.net/
<edit>
Effe Tac. Ops link erbij.
</edit>

Verwijderd

ik weet niet of ze ook nederlandse servers hebben maar ik vindt infiltration best een vette mod...
http://www.planetunreal.com/infiltration

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 18:55
Tacops 2.0
www.tactical-ops.net
Gamepoint is vette nederlandse server!
Anders gewoon de clan servers van de goeie clans:)

check: http://nmeto.cjb.net

Feyenoord!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
hmmz, die link in Strike-force center is dood, heeft iemand een mirror ervan???

ennu zijn er nog meer leuke mods??

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
kheb nu Strike-Force en Tactical Ops. Heeft iemand hier servers voor, die een beetje goed zijn, hoeven niet perse nederlands te zijn....

Verwijderd

je moet CS spelen en niet n mod voor UT :) daar zijn geen goeie voor, Tactical Ops is enige die in de buurt zou kunnen komen

• Albinoraptor
  • Nu online
Nee man CS is echt kut. (mijn mening, word hiervoor natuurlijk weer opgehangen).

Antwoord op vraag
Gewoon zoeken in Strike Force vind je ze wel.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:40
Op zaterdag 11 augustus 2001 22:37 schreef KDZ het volgende:
kheb nu Strike-Force en Tactical Ops. Heeft iemand hier servers voor, die een beetje goed zijn, hoeven niet perse nederlands te zijn....
FF je server list laden :)
en de volgende servers bij je favo's zetten:
Barrysworld 1 & 2
NGI 1 tm 8
EKC Hellskitchen (daar komen alleen maar vets :P dus maybe voor later ;))
en dan heb je ook nog Opasia, 2 Team DM servers, 1 DM server 1 escape server en 1 Hostage rescue server :)

• Xtuv
Op zaterdag 11 augustus 2001 23:22 schreef Albinoraptor het volgende:
Nee man CS is echt kut. (mijn mening, word hiervoor natuurlijk weer opgehangen).

Antwoord op vraag
Gewoon zoeken in Strike Force vind je ze wel.
Okay, je zult niet wel raar kijken, maar je treft het :Y) ik ben alle CS freaks voor, ik ben namelijk 100% Strikeforce freak :P (maybe heb je [R&B]Xtuv wel eens zien spelen ;)) dus gewoon doen, lekker StrikeForcen :) beterz als dat CS en TO crap...
hmm...nu worden we samen opgehangen :P

• Albinoraptor
  • Nu online
Gezellig :P

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
hmmz, ik wil die strike force wel proberen, alleen ik kan hem nergens downen

• Albinoraptor
  • Nu online
Heb je kabel?
Want die mod is 266 Mb groot en dan nog extra level 22 Mb.
Strikeforce
Met Download accelerator erg veel spiegels, En erg snelle.
En voor extra maps (van vorige versies van SF).
Maps

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

==> search ==> type in: 'UT Counterstrike' ==> 6e resultaat is de 1e..daarna komen er nog wel een paar.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Xtuv
Albinoraptor, wat is je SF naam?

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Op zaterdag 11 augustus 2001 21:12 schreef KDZ het volgende:
Owke, en weet jij waar ik die kan downen??

En heb jij een goede server voor me dan, en zo niet, waar moet ik die dan zoeken???
er zijn een heleboel goede duitse servers voor TO

ik zit zelf vaak op
195.149.21.106:7877

• da_rippah
Op zaterdag 11 augustus 2001 21:22 schreef Albinoraptor het volgende:
Ik zou voor Strike Force 1.60 gaan. Vind ik veel leuker. Tac.Ops is gewoon knalfestijn. (lees quake met bestaande wapens). Strike force is stuk tactischer (als men het goed speelt) en realistischer.
Heb je TO weleens gespeeld?? ECHT GEEN knalfestijn hoor.. Eerder Strike force... Strike force is trouwens ook een kut mod

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik zou voor Strike Force (1.65 komt binnenkort uit, zitten heel veel verbeteringen en nieuwe wapens in :) ) en Tactical Ops gaan... :)

• Xtuv
Op maandag 13 augustus 2001 15:36 schreef da_rippah het volgende:

[..]

Heb je TO weleens gespeeld?? ECHT GEEN knalfestijn hoor.. Eerder Strike force... Strike force is trouwens ook een kut mod
Goed onderbouwd.
Het is gewoon geen mod voor newbies.

• Xtuv
Op maandag 13 augustus 2001 16:49 schreef Kunyfyer het volgende:
Ik zou voor Strike Force (1.65 komt binnenkort uit, zitten heel veel verbeteringen en nieuwe wapens in :) ) en Tactical Ops gaan... :)
Ik heb 1.65 al :9
Nog veel bugs enzo, maar dat komt omdat het een beta is (IR2, maar hij is dus wel public, naja een beetje ;)) en ik zit ook in het official beta test team dusse :P
Gewoon 1.60 doen nu, 1.65 is alleen om ff te testen en zwaaaaaar veel bugs maar als die eruit zijn (duurt niet lang meer) is ie echt mooi hoor.. :)
Nieuwe wapens, gameplay beetje getweakt.. jummie :)

Verwijderd

mijn top 4 met mods :
CS
TO
UT
ST

Strike Force is gewoon te matig

Verwijderd

Tactical Ops all the way.....

• Albinoraptor
  • Nu online
Op zondag 12 augustus 2001 15:20 schreef Xtuv het volgende:
Albinoraptor, wat is je SF naam?
Zijn er een paar. Unfortune, FINLUX, en PoD_SmoKeR.
Was jij die gast met die belgen?

• Xtuv
Op dinsdag 14 augustus 2001 01:59 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Zijn er een paar. Unfortune, FINLUX, en PoD_SmoKeR.
Was jij die gast met die belgen?
Belgen? dacht het niet hé :D
R&B = Dutchies only :)

• Albinoraptor
  • Nu online
Nee bedoel wij waren belgen een beetje aan het afzeiken? (en zij ons, voor de belgen onder ons ;)) :)
Wat is jouw naam dan?
Vast wel eens tegengekomen.

• da_rippah
Op maandag 13 augustus 2001 17:34 schreef Xtuv het volgende:

[..]

Goed onderbouwd.
Het is gewoon geen mod voor newbies.
jaja, ik weet wat je bedoeld ik had toen geen zin om van alles om te sommen. Het ligt ook aan het genre. Ik vind Tactical Ops leuker omdat het veel meer in teamverband gebeurd. Ik vind het systeem met munitiekisten van SF (weet je wat ik bedoel) ook niet echt fijn (of is dat niet bij alle mappen). De wapens van SF hebben als secondary fire volgens mij allemaal een crosshair; eeh.. wat nog meer... Ohja de grootte van de mod vind ik ook raar, (200 mb+?), daar heb ik weinig van gezien.

Maaarrr, de skins/models van de poppetjes zijn wel erg mooi en sommige textures zijn ook mooier. De geluidkwaliteit is ook net iets beter als in TO.

Zo, ik heb gezegd.

• Xtuv
Op dinsdag 14 augustus 2001 04:02 schreef Albinoraptor het volgende:
Nee bedoel wij waren belgen een beetje aan het afzeiken? (en zij ons, voor de belgen onder ons ;)) :)
Wat is jouw naam dan?
Vast wel eens tegengekomen.
Hm... belgen afzijken dat zou wel kunnen ja ;)
mijn naam is [R&B]Xtuv :P

• Ramon
  • Laatst online: 07:14
als jullie in plaats van al die stomme mods te gaan spelen nou eens UT instagib gaan spelen? das echt de allerbeste mutator als je het mij vraagt :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 14:45 schreef Tampie2000 het volgende:
als jullie in plaats van al die stomme mods te gaan spelen nou eens UT instagib gaan spelen? das echt de allerbeste mutator als je het mij vraagt :)
ik speel ook instagib, Assault en CTF maar af en toe wil ik iets anders.....en dan speel ik Tactical Ops

• Xtuv
Op dinsdag 14 augustus 2001 09:13 schreef da_rippah het volgende:

[..]

jaja, ik weet wat je bedoeld ik had toen geen zin om van alles om te sommen. Het ligt ook aan het genre. Ik vind Tactical Ops leuker omdat het veel meer in teamverband gebeurd. Ik vind het systeem met munitiekisten van SF (weet je wat ik bedoel) ook niet echt fijn (of is dat niet bij alle mappen). De wapens van SF hebben als secondary fire volgens mij allemaal een crosshair; eeh.. wat nog meer... Ohja de grootte van de mod vind ik ook raar, (200 mb+?), daar heb ik weinig van gezien.

Maaarrr, de skins/models van de poppetjes zijn wel erg mooi en sommige textures zijn ook mooier. De geluidkwaliteit is ook net iets beter als in TO.

Zo, ik heb gezegd.
Ok, in SF weinig teamverband op de public servers moet ik zeggen..
Maar dat is ook logisch, want in public servers speelt iedereen voor z'n eigen frags.
Maar je moet eens een clanwar gaan spelen :P dan gaat het opeens niet meer om de frags, maar om de rondes.. anders win je nooit. Dus dan is teamverband zeker wel belangrijk.
Of zodra je met 3 clanmaten in 1 server zit is ook altijd leuk :) als je een beetje samenspeelt ben je ook niet te verslaan.

200mb +? ongeveer 250mb dus, nou als jij dat er niet aan afziet... incluisief het classic mappack van 22mb zitten er ongeveer 65 maps in SF :) En alles met nieuwe textures enzo, ga maar eens SF doen en dan UT... het is dus echt een _TOTAL_ conversion :P

De wapens:
Tsja, daar gaat het voor velen mis, als je gewoon rondloopt met je wapen en dan schiet dan raak je op medium range al niet veel tot bijna nix. Maar als je dan ff je secondary fire indrukt dan "schouder" je je wapen, en je kan opeens heel goed mikken :P
Met je wapen geschouderd loop je natuurlijk wel langzamer.
Maar je hoeft echt niet altijd te schouderen hoor, je kan ook gewoon rennen, wat ik een heel sterk punt vind van SF.
Normaal loop je gewoon/redelijk snel, ongeveer zoals in TO, mischien iets langzamer.
Maar als je 2x op forward drukt (net als dodge in UT) dan begin je heel hard te rennen en dan kun je dan ongeveer 5 seconden doen (wat best lang is) zo ren je dus gewoon op de tegenstander af en leeg je een magazijn :P gewoon zonder te mikken van heel dichtbij. Je kan 2 van deze "runs" doen, dan is je hartslag op 150, en loop je nogal langzaam, als je stil blijft staan nu dan gaat je hartslag weer omlaag.
Dat maakt de game een stuk taktischer als TO en CS imo....

Oh ja, en bunny hoppen enzo...?
Dream on, je kan gewoon niet oneindig springen, bij elke sprong gaat je hartslag omhoog, dus na een tijdje ga je langzaam lopen en kom je niet meer van de grond (moet je dus weer ff rusten)

• Albinoraptor
  • Nu online
Op dinsdag 14 augustus 2001 14:47 schreef Xtuv veel:

[..]
Jep zeker tactische, met wat mensen die je kent spelen en dan Roger Wilco gebruiken.
Dan heb je pas teamplay.

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Multiteam CTF is een echte aanrader.
Dat werkt precies zoals normaal CTF, maar dan zijn er 4 teams i.p.v. 2!!!

Chaos everywhere !!

try it, u gonna love it :)

oja bijna de URL vergeten te plaatsen :) http://www.planetunreal.com/multictf/

Enige nadeel is dat dit nog niet zo'n heel bekende mod is, er zijn dus nog niet zoveel servers te vinden waar je het kunt spelen...
Maar hier heb ik er eentje voor jullie: 212.166.2.97:27037

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 16:48 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Jep zeker tactische, met wat mensen die je kent spelen en dan Roger Wilco gebruiken.
Dan heb je pas teamplay.
roger wilco is lame.......

• Albinoraptor
  • Nu online
Op dinsdag 14 augustus 2001 20:38 schreef Emperor het volgende:

[..]

Waarom dat. Hoe moet je ingodsnaam goed in een team werken zonder coördinatie?

• Xtuv
Op dinsdag 14 augustus 2001 20:38 schreef Emperor het volgende:

[..]

lolbroek :)

Wij gebruiken RW in de clan, echt hardstikke fijn :) en zwaaaaaaaaaar gezellig, dat is wat het maakt dat je blijft spelen.. zo cre-eer je een echte goeie gezellige clan..
Lame :? kom op hé

• Albinoraptor
  • Nu online
Vind het soms al een herrie met zijn 3-en moet er niet aan denken met een clan van 10 leden :+

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:29

Chop2000

Vroem

Ga naar www.clanbase.com/files.php3 daar staan leuke ut mods en die server is SNEL!
(NL)

niks

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

Tactical Ops all the way en niet vergeten om naar de Joltservers te gaan. Jolt roeleerd.
Ps ben een beetje pro jolt JOLT RULES W00T

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Verwijderd

tac-ops kicks ass

een beetje oftopic vraag: maar weet iemand hoe je die duurste gun ($10000) van special forces met granaaten kan reloaden.

met kogels lukt het me wel maar met die @#$@% granaten lukt het maar niet kan er maar 2 afvuren en niet bijkopen en dit irriteerd me heel erg

ik heb al op verschillende plaatsen gekeken maar kan nix vinden :(
Pagina: 1