Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
En heb jij een goede server voor me dan, en zo niet, waar moet ik die dan zoeken???
http://www.strikeforcecenter.com
http://www.tactical-ops.net/
<edit>
Effe Tac. Ops link erbij.
</edit>
Verwijderd
http://www.planetunreal.com/infiltration
www.tactical-ops.net
Gamepoint is vette nederlandse server!
Anders gewoon de clan servers van de goeie clans:)
check: http://nmeto.cjb.net
Feyenoord!
ennu zijn er nog meer leuke mods??
Verwijderd
Antwoord op vraag
Gewoon zoeken in Strike Force vind je ze wel.
FF je server list ladenOp zaterdag 11 augustus 2001 22:37 schreef KDZ het volgende:
kheb nu Strike-Force en Tactical Ops. Heeft iemand hier servers voor, die een beetje goed zijn, hoeven niet perse nederlands te zijn....
en de volgende servers bij je favo's zetten:
Barrysworld 1 & 2
NGI 1 tm 8
EKC Hellskitchen (daar komen alleen maar vets
en dan heb je ook nog Opasia, 2 Team DM servers, 1 DM server 1 escape server en 1 Hostage rescue server
Okay, je zult niet wel raar kijken, maar je treft hetOp zaterdag 11 augustus 2001 23:22 schreef Albinoraptor het volgende:
Nee man CS is echt kut. (mijn mening, word hiervoor natuurlijk weer opgehangen).
Antwoord op vraag
Gewoon zoeken in Strike Force vind je ze wel.
hmm...nu worden we samen opgehangen
Want die mod is 266 Mb groot en dan nog extra level 22 Mb.
Strikeforce
Met Download accelerator erg veel spiegels, En erg snelle.
En voor extra maps (van vorige versies van SF).
Maps
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
er zijn een heleboel goede duitse servers voor TOOp zaterdag 11 augustus 2001 21:12 schreef KDZ het volgende:
Owke, en weet jij waar ik die kan downen??
En heb jij een goede server voor me dan, en zo niet, waar moet ik die dan zoeken???
ik zit zelf vaak op
195.149.21.106:7877
Heb je TO weleens gespeeld?? ECHT GEEN knalfestijn hoor.. Eerder Strike force... Strike force is trouwens ook een kut modOp zaterdag 11 augustus 2001 21:22 schreef Albinoraptor het volgende:
Ik zou voor Strike Force 1.60 gaan. Vind ik veel leuker. Tac.Ops is gewoon knalfestijn. (lees quake met bestaande wapens). Strike force is stuk tactischer (als men het goed speelt) en realistischer.
Goed onderbouwd.Op maandag 13 augustus 2001 15:36 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Heb je TO weleens gespeeld?? ECHT GEEN knalfestijn hoor.. Eerder Strike force... Strike force is trouwens ook een kut mod
Het is gewoon geen mod voor newbies.
Ik heb 1.65 alOp maandag 13 augustus 2001 16:49 schreef Kunyfyer het volgende:
Ik zou voor Strike Force (1.65 komt binnenkort uit, zitten heel veel verbeteringen en nieuwe wapens in) en Tactical Ops gaan...
Nog veel bugs enzo, maar dat komt omdat het een beta is (IR2, maar hij is dus wel public, naja een beetje
Gewoon 1.60 doen nu, 1.65 is alleen om ff te testen en zwaaaaaar veel bugs maar als die eruit zijn (duurt niet lang meer) is ie echt mooi hoor..
Nieuwe wapens, gameplay beetje getweakt.. jummie
Zijn er een paar. Unfortune, FINLUX, en PoD_SmoKeR.Op zondag 12 augustus 2001 15:20 schreef Xtuv het volgende:
Albinoraptor, wat is je SF naam?
Was jij die gast met die belgen?
Belgen? dacht het niet héOp dinsdag 14 augustus 2001 01:59 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Zijn er een paar. Unfortune, FINLUX, en PoD_SmoKeR.
Was jij die gast met die belgen?
R&B = Dutchies only
Wat is jouw naam dan?
Vast wel eens tegengekomen.
jaja, ik weet wat je bedoeld ik had toen geen zin om van alles om te sommen. Het ligt ook aan het genre. Ik vind Tactical Ops leuker omdat het veel meer in teamverband gebeurd. Ik vind het systeem met munitiekisten van SF (weet je wat ik bedoel) ook niet echt fijn (of is dat niet bij alle mappen). De wapens van SF hebben als secondary fire volgens mij allemaal een crosshair; eeh.. wat nog meer... Ohja de grootte van de mod vind ik ook raar, (200 mb+?), daar heb ik weinig van gezien.Op maandag 13 augustus 2001 17:34 schreef Xtuv het volgende:
[..]
Goed onderbouwd.
Het is gewoon geen mod voor newbies.
Maaarrr, de skins/models van de poppetjes zijn wel erg mooi en sommige textures zijn ook mooier. De geluidkwaliteit is ook net iets beter als in TO.
Zo, ik heb gezegd.
Hm... belgen afzijken dat zou wel kunnen jaOp dinsdag 14 augustus 2001 04:02 schreef Albinoraptor het volgende:
Nee bedoel wij waren belgen een beetje aan het afzeiken? (en zij ons, voor de belgen onder ons)
Wat is jouw naam dan?
Vast wel eens tegengekomen.
mijn naam is [R&B]Xtuv
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
ik speel ook instagib, Assault en CTF maar af en toe wil ik iets anders.....en dan speel ik Tactical OpsOp dinsdag 14 augustus 2001 14:45 schreef Tampie2000 het volgende:
als jullie in plaats van al die stomme mods te gaan spelen nou eens UT instagib gaan spelen? das echt de allerbeste mutator als je het mij vraagt
Ok, in SF weinig teamverband op de public servers moet ik zeggen..Op dinsdag 14 augustus 2001 09:13 schreef da_rippah het volgende:
[..]
jaja, ik weet wat je bedoeld ik had toen geen zin om van alles om te sommen. Het ligt ook aan het genre. Ik vind Tactical Ops leuker omdat het veel meer in teamverband gebeurd. Ik vind het systeem met munitiekisten van SF (weet je wat ik bedoel) ook niet echt fijn (of is dat niet bij alle mappen). De wapens van SF hebben als secondary fire volgens mij allemaal een crosshair; eeh.. wat nog meer... Ohja de grootte van de mod vind ik ook raar, (200 mb+?), daar heb ik weinig van gezien.
Maaarrr, de skins/models van de poppetjes zijn wel erg mooi en sommige textures zijn ook mooier. De geluidkwaliteit is ook net iets beter als in TO.
Zo, ik heb gezegd.
Maar dat is ook logisch, want in public servers speelt iedereen voor z'n eigen frags.
Maar je moet eens een clanwar gaan spelen
Of zodra je met 3 clanmaten in 1 server zit is ook altijd leuk
200mb +? ongeveer 250mb dus, nou als jij dat er niet aan afziet... incluisief het classic mappack van 22mb zitten er ongeveer 65 maps in SF
De wapens:
Tsja, daar gaat het voor velen mis, als je gewoon rondloopt met je wapen en dan schiet dan raak je op medium range al niet veel tot bijna nix. Maar als je dan ff je secondary fire indrukt dan "schouder" je je wapen, en je kan opeens heel goed mikken
Met je wapen geschouderd loop je natuurlijk wel langzamer.
Maar je hoeft echt niet altijd te schouderen hoor, je kan ook gewoon rennen, wat ik een heel sterk punt vind van SF.
Normaal loop je gewoon/redelijk snel, ongeveer zoals in TO, mischien iets langzamer.
Maar als je 2x op forward drukt (net als dodge in UT) dan begin je heel hard te rennen en dan kun je dan ongeveer 5 seconden doen (wat best lang is) zo ren je dus gewoon op de tegenstander af en leeg je een magazijn
Dat maakt de game een stuk taktischer als TO en CS imo....
Oh ja, en bunny hoppen enzo...?
Dream on, je kan gewoon niet oneindig springen, bij elke sprong gaat je hartslag omhoog, dus na een tijdje ga je langzaam lopen en kom je niet meer van de grond (moet je dus weer ff rusten)
Jep zeker tactische, met wat mensen die je kent spelen en dan Roger Wilco gebruiken.Op dinsdag 14 augustus 2001 14:47 schreef Xtuv veel:
[..]
Dan heb je pas teamplay.
Dat werkt precies zoals normaal CTF, maar dan zijn er 4 teams i.p.v. 2!!!
Chaos everywhere !!
try it, u gonna love it
oja bijna de URL vergeten te plaatsen
Enige nadeel is dat dit nog niet zo'n heel bekende mod is, er zijn dus nog niet zoveel servers te vinden waar je het kunt spelen...
Maar hier heb ik er eentje voor jullie: 212.166.2.97:27037
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
roger wilco is lame.......Op dinsdag 14 augustus 2001 16:48 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Jep zeker tactische, met wat mensen die je kent spelen en dan Roger Wilco gebruiken.
Dan heb je pas teamplay.
Waarom dat. Hoe moet je ingodsnaam goed in een team werken zonder coördinatie?Op dinsdag 14 augustus 2001 20:38 schreef Emperor het volgende:
[..]
roger wilco is lame.......
lolbroekOp dinsdag 14 augustus 2001 20:38 schreef Emperor het volgende:
[..]
roger wilco is lame.......
Wij gebruiken RW in de clan, echt hardstikke fijn
Lame
(NL)
niks
Ps ben een beetje pro jolt JOLT RULES W00T
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
een beetje oftopic vraag: maar weet iemand hoe je die duurste gun ($10000) van special forces met granaaten kan reloaden.
met kogels lukt het me wel maar met die @#$@% granaten lukt het maar niet kan er maar 2 afvuren en niet bijkopen en dit irriteerd me heel erg
ik heb al op verschillende plaatsen gekeken maar kan nix vinden