nieuwe game pc zoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dion6781
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-11-2020
Mijn zoon van 11jr wil een game pc aankopen. Ik ben zelf een digibete en heb er weinig kaas van gegeven.
Mijn zoon heeft al wat gespaart en hoopt een geschikte game pc te kopen om vooral op te fortnite gta 5 rocket leage etc. op te spelen.
Nu heeft hij de onderstaande pc gevonden. mijn vraag is dit een geschikte starters game pc om de bovenstaande spellen op te spelen?
of wat zou hij minimaal anders moeten aanschaffen.
als vast bedankt

Merk ADMI
Fabrikant ADMI
Afmetingen pakket 62.5 x 49 x 42 cm; 14.42 kg
Modelnummer item AA96-16
Kleur Rood
Merk processor AMD
Soort processor AMD A8
Snelheid processor 3.4 GHz
Aantal processors 4
RAM-grootte 16 GB
Soort computergeheugen DIMM
Grootte vaste schijf 1 GB
Vaste-schijfinterface Serial ATA
Coprocessor graphics Radeon R7
Beschrijving grafische kaart Radeon R7 Integrated
Soort verbinding Wifi
Hardwareplatform PC
Besturingssysteem Windows 10 Home
Batterijen wel of niet meegeleverd Nee
Fabrikant ADMI
ASIN B07Y3CV25J

Beste antwoord (via Dion6781 op 16-11-2020 07:58)

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Dat lijkt deze te zijn, en ik zou met klem willen adviseren nog even door te sparen.

https://www.amazon.nl/ADM...8-9600/dp/B07Y3CV25J?th=1

Edit: Om ook even constructief antwoord te geven. Deze pc is zoals al eerder gezegd gevuld met onderdelen van zo'n 6 jaar oud en gamen met de ingebouwde videokaart zal niet erg soepel gaan. Hele oude spelletjes zal nog redelijk gaan maar GTA5 en de andere genoemde titels met deze computer kan waarschijnlijk alleen als je de beeldkwaliteit zeer laag zet en dan gaat het plezier er wel vanaf.

[ Voor 54% gewijzigd door Pixal op 15-11-2020 20:29 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:42

DukeBox

loves wheat smoothies

Is het 2e hands en krijg je het gratis ?
Is een sysyeem van zeker 6 jaar oud.

[ Voor 32% gewijzigd door DukeBox op 15-11-2020 20:19 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15:19
Dat ziet eruit als rommel. Wat is zijn budget?

Edit: is het https://www.amazon.nl/ADM...ket-A8-9600/dp/B07Y3CV25J? Dat mag geen gamepc heten.

[ Voor 57% gewijzigd door Uszka op 15-11-2020 20:21 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Dat lijkt deze te zijn, en ik zou met klem willen adviseren nog even door te sparen.

Edit: Om ook even constructief antwoord te geven. Deze pc is zoals al eerder gezegd gevuld met onderdelen van zo'n 6 jaar oud en gamen met de ingebouwde videokaart zal niet erg soepel gaan. Hele oude spelletjes zal nog redelijk gaan maar GTA5 en de andere genoemde titels met deze computer kan waarschijnlijk alleen als je de beeldkwaliteit zeer laag zet en dan gaat het plezier er wel vanaf.

[ Voor 54% gewijzigd door Pixal op 15-11-2020 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwardbrink00
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10-08 11:51
Pixal schreef op zondag 15 november 2020 @ 20:22:

Inderdaad, doorsparen of tweedehands pc kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dion6781
dank jullie wel voor jullie antwoorden. ik had zelf wel een idee dat voor dit geld het ook niet echt veel kon zijn.
ik zal het hem zeggen dat hij nog waar ff moet wachten op zijn volgende verjaardag in februari dan heeft hij iets meer te besteden voor wat goeds.

En klopt deze van Amazon wide hij erg graag hebben. zat hij al weken over te zeuren.
hebben jullie een tip waar ik dan wel een geschikte budget voor hem kan kopen of wat er minimaal in moet zitten

al vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dion6781
Hij heeft nu 600 euro maar dat zal na zijn verjaardag nog wel tegen de 1000 aan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:26
Dion6781 schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:02:
Hij heeft nu 600 euro maar dat zal na zijn verjaardag nog wel tegen de 1000 aan zitten.
Dat is zometeen een prima budget voor 1080p high of 1440p med/low gamesysteem (althans, lijkt dat toetsenbord muis en monitor ook uit budget moeten.)

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Ik wilde de tweakers best buy guide aanraden voor een game pc maar die moet je dan zelf in elkaar kunnen zetten dus dat is misschien niet handig.

Wellicht kan je een tweedehands game pc via Tweakers vraag en aanbod vinden? Hier gaat over het algemeen wat eerlijker en zekerder dan via marktplaats maar een leek ziet daar denk ik door de bomen ook het bos niet meer, hier het huidige aanbod tussen 500 en 1000 euro, natuurlijk wel nog een beetje budget vrij houden voor een scherm en keyboard + muis tenzij het erbij wordt geleverd: https://tweakers.net/pcs/...dU3sULJytDAAM7PzAPJGtQCAA

Is er niemand in de familie die een beetje kan helpen met zoeken? Ik zit zelf al lang te denken dat ik wel weer eens een pc zou willen bouwen en zou dat zo willen aanbieden maar ik heb een drukke baan en gezin dus ben ik niet echt bereid daarna nog support te leveren en ik heb het gevoel dat dat wel een beetje nodig is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dion6781 schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:01:
dank jullie wel voor jullie antwoorden. ik had zelf wel een idee dat voor dit geld het ook niet echt veel kon zijn.

...
Voor het geld blijft dit systeem stuitend slecht. 200 euro zou een normalere prijs zijn, en zelfs dan is het geen goede aanbieding. Om nog maar te zwijgen over de slechte reviews van de aanbieder (gebrek aan levering) en amazon nl(slechte ondersteuning).

Edit: ik kom toevallig net de behuizing tegen van dat systeem, volgens de prijskijk zal het binnenkort in Nederland beschikbaar zijn, pricewatch: CiT F3 Zwart/Rood, en het is ook al beschikbaar op amazon.de. Let wel op dat als je zoon absoluut zijn pc er zo uit wil laten zien, dat er dan een Micro-ATX moederbord in moet. (zoals bij het eerder genoemde system uit de best buy guide)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2020 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram22
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:34
Ik ben het eens met Pixal en denk dat andere opties eventueel zijn dat je een pc kan laten assembleren (azerty en alternate komen hier vaak voorbij, maar er zijn ook andere zaken) met service erbij, zodat je bij een winkel langs kan gaan, mocht er iets mee zijn.

Daarnaast zou je ook een kant en klaar systeem kunnen kopen van HP, Lenovo, Dell, etc. Alleen zijn hier de upgrade opties vaak minimaal, maar de support is makkelijker.
Waarschijnlijk hebben deze bedrijven binnenkort mooie black friday deals, waar je voor €600 net een mooi basis systeem kunt vinden :). Al zal het beeldscherm en het toetsenbord dan een vervroegd verjaardagscadeau worden ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Bram22 op 16-11-2020 15:30 . Reden: Spelling ]

Pagina: 1