Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil video's bewerken, virtual servers draaien en vooral gaan (4K) gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb eigenlijk geen maximumprijs, maar als ik toch ergens de grens moet trekken is dat rond de €2500,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil een compleet nieuw systeem bouwen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik nodig denk te hebben heb ik in de lijst onderaan meegenomen maar hierbij wil ik dus wel jullie hulp/suggesties wat beter kan of er bij moet (bijvoorbeeld een extra koeler?).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeuren. RGB is wel leuk om bij te hebben maar het moet niet te worden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Deze systeem komt op een kamer te staan waar het zomers best warm kan zijn daarom zou ik willen dat het systeem goed gekoeld is. Hij mag ook wel een beetje stil zijn.
Ga je overklokken?
Niet in m'n planning maar je weet maar nooit.
Wat verwacht je van ons?
Feedback en suggesties op de componenten die ik heb gekozen. Wat beter kan en wat juist weer niet hoeft en waarom. Ook zou ik jullie hulp willen over de geheugen, is deze goed of kan ik beter voor iets anders gaan? Hetzelfde geld voor de SSD.
Ik heb eigenlijk ook nog een monitor nodig. Deze komt op een bureau te staan maar moet niet te klein zijn.
Ik wil video's bewerken, virtual servers draaien en vooral gaan (4K) gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb eigenlijk geen maximumprijs, maar als ik toch ergens de grens moet trekken is dat rond de €2500,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil een compleet nieuw systeem bouwen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik nodig denk te hebben heb ik in de lijst onderaan meegenomen maar hierbij wil ik dus wel jullie hulp/suggesties wat beter kan of er bij moet (bijvoorbeeld een extra koeler?).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeuren. RGB is wel leuk om bij te hebben maar het moet niet te worden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Deze systeem komt op een kamer te staan waar het zomers best warm kan zijn daarom zou ik willen dat het systeem goed gekoeld is. Hij mag ook wel een beetje stil zijn.
Ga je overklokken?
Niet in m'n planning maar je weet maar nooit.
Wat verwacht je van ons?
Feedback en suggesties op de componenten die ik heb gekozen. Wat beter kan en wat juist weer niet hoeft en waarom. Ook zou ik jullie hulp willen over de geheugen, is deze goed of kan ik beter voor iets anders gaan? Hetzelfde geld voor de SSD.
Ik heb eigenlijk ook nog een monitor nodig. Deze komt op een bureau te staan maar moet niet te klein zijn.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 616,50 | € 616,50 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG X570 Tomahawk WiFi | € 207,58 | € 207,58 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Gaming Trio | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 98,66 | € 98,66 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,40 | € 60,40 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C18D-32GVK | € 138,05 | € 138,05 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 750W | € 121,75 | € 121,75 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 2TB | € 226,40 | € 226,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.469,34 | ||