Ik wil graag een beveiligingscamera installeren in mijn woning vanwege preventie doeleinden en het is natuurlijk altijd prettig als je de buurt kan helpen bij het opsporing van strafbare feiten mocht dit nodig zijn.
Omdat ik door de bomen het bos moeilijk kan zien wilde ik jullie om hulp en advies vragen. Ik weet namelijk niet precies waar ik het beste mee geholpen ben. Wat mij betreft kan ik nog alle kanten uit, ik moet het nog aanleggen. Wel heb ik enkele harde eisen en als het kan ook enkele wensen.
Harde eisen:
De camera moet..:
- kwalitatief goed zijn
- waterdicht zijn en geschikt voor buiten
- zeer goede beeldkwaliteit hebben (minimaal full HD)
- 'snachts ook goede opnames kunnen maken waar bijvoorbeeld een herkenning van een persoon mogelijk is
-Compatible met Synology NAS zijn.
-Bestuurbaar zijn via een app.
Wensen:
Het zou fijn zijn als de camera:
- audio op kan nemen (naast het videospoor)
- niet te opzichtig is aan de gevel (denk aan grote beugels etc)
-Geen losse draden zichtbaar ivm vernieling
Op zich moet het aansluiten niet veel problemen met zich meebrengen. De plek waar hij komt de hangen grenst aan de meterkast waar de NAS en netwerkswitch zich bevinden.
Ik had zelf natuurlijk ook al het een en anders gevonden. Vooral de merken zoals Dahua, Hikvision en Bosch komen er goed uit. Alleen dan moet ik nog kiezen tussen nachtzicht met IR, goede sensor etc etc.
Voor dat iemand gaat vragen wat het mag kosten, ligt aan de kwaliteit natuurlijk. Ik weet dat kwaliteit best wat mag kosten dus houd het voorlopig op max €1000 maar als ik voor €250 klaar ben is dat ook prima natuurlijk.
Ik hoor het graag en bij voorbaat al veel dank
Omdat ik door de bomen het bos moeilijk kan zien wilde ik jullie om hulp en advies vragen. Ik weet namelijk niet precies waar ik het beste mee geholpen ben. Wat mij betreft kan ik nog alle kanten uit, ik moet het nog aanleggen. Wel heb ik enkele harde eisen en als het kan ook enkele wensen.
Harde eisen:
De camera moet..:
- kwalitatief goed zijn
- waterdicht zijn en geschikt voor buiten
- zeer goede beeldkwaliteit hebben (minimaal full HD)
- 'snachts ook goede opnames kunnen maken waar bijvoorbeeld een herkenning van een persoon mogelijk is
-Compatible met Synology NAS zijn.
-Bestuurbaar zijn via een app.
Wensen:
Het zou fijn zijn als de camera:
- audio op kan nemen (naast het videospoor)
- niet te opzichtig is aan de gevel (denk aan grote beugels etc)
-Geen losse draden zichtbaar ivm vernieling
Op zich moet het aansluiten niet veel problemen met zich meebrengen. De plek waar hij komt de hangen grenst aan de meterkast waar de NAS en netwerkswitch zich bevinden.
Ik had zelf natuurlijk ook al het een en anders gevonden. Vooral de merken zoals Dahua, Hikvision en Bosch komen er goed uit. Alleen dan moet ik nog kiezen tussen nachtzicht met IR, goede sensor etc etc.
Voor dat iemand gaat vragen wat het mag kosten, ligt aan de kwaliteit natuurlijk. Ik weet dat kwaliteit best wat mag kosten dus houd het voorlopig op max €1000 maar als ik voor €250 klaar ben is dat ook prima natuurlijk.
Ik hoor het graag en bij voorbaat al veel dank