Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 38% gewijzigd door Rukapul op 15-11-2020 19:51 ]
[ Voor 46% gewijzigd door jack zomer op 15-11-2020 19:52 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Anoniem: 677216
Carfanatic schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:30:
Pak de CAO er eens bij.
Anoniem: 567735
Laatste deel van mijn vorige post is artikel 9. Ik zal het dan eerst met mijn werkgever bespreken. Denk dat niemand vakantiedagen wilt inleveren. Dan hou je niks over en zit je een hele jaar fulltime te werken...Anoniem: 567735 schreef op zondag 15 november 2020 @ 20:38:
Je moet in die CAO artikel 19 hebben.
En ja, je mag altijd vakantiedagen inleveren, maar als je dat geen goed idee vindt en zegt dat je dat niet wilt, dan heeft werkgever geen poot om op te staan.
Wij verwijderen in principe geen topics, zelf verwijderen is niet mogelijk.UltraInstinct schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:18:
***members only***
Verbied conversiepraktijken tegen LHBTQIA+-mensen, teken de petitie!
4 weken vakantie is het minimum dat je moet overhouden per jaar voor vakantie. Als je meer verlofdagen hebt, zou je, als teken van goede wel, kunnen zeggen dat je maximaal de helft van je ziektedagen als verlof wilt opnemen, mits je dus 4 weken overhoudt.UltraInstinct schreef op zondag 15 november 2020 @ 21:03:
[...]
Laatste deel van mijn vorige post is artikel 9. Ik zal het dan eerst met mijn werkgever bespreken. Denk dat niemand vakantiedagen wilt inleveren. Dan hou je niks over en zit je een hele jaar fulltime te werken...
[ Voor 28% gewijzigd door Ardana op 16-11-2020 08:42 ]
Verbied conversiepraktijken tegen LHBTQIA+-mensen, teken de petitie!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq