Hallo iedereen
Ik heb gisteren mijn nieuwe inno3d rtx 3070 iChill X3 gemonteerd,maar er is iets niet goed en heb echt geen idee meer wat ik moet doen. Misschien kan iemand mij hier helpen.
Als ik aan het gamen ben dan krijg ik na een tijdje Black screen te zien en kan ik helemaal niets doen pc staat gewoon aan maar hij reageert helemaal niet.😔
Heb dit allemaal geprobeerd:
- alle drivers uïnstalleerd met DDU en op nieuw geïnstalleerd
- kaart er uit gehaald> hdmi aan moederbord aangesloten> pc aangezet> uitgezet en kaart op nieuw er in gezet
- Windows update gedaan
- Heb hem ook ipv display port in hdmi aangesloten
- bij GeForce control panel power management naar "Prefer Maximum Performance" gezet
- G sync uitgezet
- Heb ook een andere monitor geprobeerd
- Verschillende games geprobeerd en niets helpt😭
Dacht dat dit misschien aan de kaart light, maar ik heb FurMark aangezet voor 15 min en alles liep gewoon goed en de temperatuur was de hele tijd stabiel.
Ik heb bijna alles geprobeerd wat ik op internet kon vinden.
Als iemand enig idee heeft wat er aan de hand is please help mij. 🙏🙏
Ik heb gisteren mijn nieuwe inno3d rtx 3070 iChill X3 gemonteerd,maar er is iets niet goed en heb echt geen idee meer wat ik moet doen. Misschien kan iemand mij hier helpen.
Als ik aan het gamen ben dan krijg ik na een tijdje Black screen te zien en kan ik helemaal niets doen pc staat gewoon aan maar hij reageert helemaal niet.😔
Heb dit allemaal geprobeerd:
- alle drivers uïnstalleerd met DDU en op nieuw geïnstalleerd
- kaart er uit gehaald> hdmi aan moederbord aangesloten> pc aangezet> uitgezet en kaart op nieuw er in gezet
- Windows update gedaan
- Heb hem ook ipv display port in hdmi aangesloten
- bij GeForce control panel power management naar "Prefer Maximum Performance" gezet
- G sync uitgezet
- Heb ook een andere monitor geprobeerd
- Verschillende games geprobeerd en niets helpt😭
Dacht dat dit misschien aan de kaart light, maar ik heb FurMark aangezet voor 15 min en alles liep gewoon goed en de temperatuur was de hele tijd stabiel.
Ik heb bijna alles geprobeerd wat ik op internet kon vinden.
Als iemand enig idee heeft wat er aan de hand is please help mij. 🙏🙏