Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Na een intensieve verbouwing is het tijd om een tv aan de muur te hangen. Er is gekozen voor oled.
Ik heb voorkeur voor android. Ik gebruik wat android apps zoals kodi. Ik heb liever geen extern apparaat erbij.
Huidige setup
Samsung plasma full hd tv met formuler box voor
Kodi
Iptv.
Ik twijfel tussen de philips oled and sony oled.
De philips 804 van vorig jaar vs de sony van dit jaar.
Vorig jaar ben ik door homecinema magazine uitgenodigd voor de tv shoot out.
Daar zag ik de volgende tvs
De Sony AG9, Panasonic GZ2000, LG C9, en Philips OLED804
Uiteindelijk hebben we samen met 30 consumenteb aangegeven dat de philips mooist beeld geeft
Sony eindigde als tweede. Panasonic derde en lg dead last.
Het budget is tussen de 1200 en max 1800.
Eindelijk twijfel ik dus tussen de philips die ik live in actie zag en de sony van dit jaar.
Sony heeft beter geluid werd mij verteld maar de processor van philips zou vooral beter omgaan met lagere kwaliteit beeld.
De sony zie ik staan voor 1500 en de philips voor 1300.
Gevoel zegt dat verschil minimaal is maar wat zou doorslaggevend moeten zijn?
Kan iemand helpen?
Na een intensieve verbouwing is het tijd om een tv aan de muur te hangen. Er is gekozen voor oled.
Ik heb voorkeur voor android. Ik gebruik wat android apps zoals kodi. Ik heb liever geen extern apparaat erbij.
Huidige setup
Samsung plasma full hd tv met formuler box voor
Kodi
Iptv.
Ik twijfel tussen de philips oled and sony oled.
De philips 804 van vorig jaar vs de sony van dit jaar.
Vorig jaar ben ik door homecinema magazine uitgenodigd voor de tv shoot out.
Daar zag ik de volgende tvs
De Sony AG9, Panasonic GZ2000, LG C9, en Philips OLED804
Uiteindelijk hebben we samen met 30 consumenteb aangegeven dat de philips mooist beeld geeft
Sony eindigde als tweede. Panasonic derde en lg dead last.
Het budget is tussen de 1200 en max 1800.
Eindelijk twijfel ik dus tussen de philips die ik live in actie zag en de sony van dit jaar.
Sony heeft beter geluid werd mij verteld maar de processor van philips zou vooral beter omgaan met lagere kwaliteit beeld.
De sony zie ik staan voor 1500 en de philips voor 1300.
Gevoel zegt dat verschil minimaal is maar wat zou doorslaggevend moeten zijn?
Kan iemand helpen?