[V&A] Foto's uploaden bij advertentie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 18:59
Bij het toevoegen van foto's aan mijn V&A advertentie (V&A aangeboden: Sony PlayStation 4 Pro 1TB Zwart) kwamen foto's niet bij de advertentie te staan, zowel via slepen als handmatig toevoegen via Finder niet. Na het uploaden van de advertentie bleken de foto's wel (meerdere keren) toegevoegd, het probleem is dus alleen dat de gebruiker dit niet te zien krijgt.

Dit gebeurde in Chrome (86.0.4240.198) op macOS Big Sur (11.0.1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 18:59
Bij een andere advertentie werkt het wel goed, alleen upload ik daar een .jpeg ipv een PNG. De PNG's waren net geconverteerd vanaf HEIC met Preview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Ik ging net voor het eerst in jaren ook weer eens een advertentie plaatsen (2 eigenlijk), en ik ging 1 voor 1 uploaden. Ik merkte dat bij de eerste foto er geen indicator is, en het gewoon een tijdje duurt voor hij verschijnt. Bij tweede krijg je gewoon netjes greyed out thumbnail te zien met progress indicator.

Bij een eerdere poging sleepte ik ook stuk of wat foto's erheen, maar omdat je geen activity indicator ziet dacht ik dat het weer eens een website was die Firefox vergeten is en dus kapot was .... |:(

[ Voor 24% gewijzigd door afraca op 01-12-2020 20:25 ]

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB