Mijn vraag
...
Mijn wifi en na onderzoek in de logs, mijn router, valt uit op willekeurige momenten. Leuk als je spotify luistert. Het valt dus meerdere keren per dag uit.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Modem van t-mobile, (werkte de afgelopen 2 jaar prima. Alleen de guidion monteur zei:"hun Nameservers hebben problemen, daar ligt het aan.) Of dat het nou is??
Ik had Apple express en Extreme, dacht dat het daar aan lag.
Nu TP-link Acer 5 en Acer 7.
Zelfde probleem dus..
~foutmeldingen in TP-link:
13:02:09 UpNp 6978 Service stop
13:02:10 UpNp 6978 Service start
13:02:22 UpNp 7908 Service stop
13:02:23 UpNp 7908 Service start.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Kabels vervangen en vernieuwd.
TV verbinding, bedraad dus. werkt prima. nooit een probleem.
firmware update.
Nieuwe switch er in.
Aansluiten via de computer met kabel naar het modem en dan werkt het steeds prima. alsof je er een laptop bij moet zetten om het stabiel te houden.. HUH... Was met de apple ook al. `je sluit een laptop aan en de hele zaak werkt prima. zucht... en dan willen ze naar 5G, mmm 5 x zoveel ellende zeker. Of zijn we dan van die k kastjes af? Kan niet wachten.
Hieronder screenshots van de Acer 7.
/f/image/9ZDHT4LDWppsxkmsILBvDAFu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/nQzcSGIuriaSQ2Bzpi4EFD2U.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4fMBcwi9CFx0L34E8Fy0oNjQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tx4EUDm5rWGqs0SaYlT9t4d8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/VjJVlHSTj3IG2cm24KmOvSYs.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qTYRAqxjhZkh1ls7e70S2FjF.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IpkvS4k9ikXsVGoqERRS4lM8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LlX65dCDVcF1BCleF7tz7GEV.png?f=fotoalbum_large)
Ik test het nu zonder acer 5 en apple time machine... er zal wel ergens een conflict zitten.
Even testen en wat zien we dan... Bose blijft mooi spelen. Maar de TP-link is alweer uitgevallen... En dan na 5 minuten ongeveer. Valt de Bose ook uit. Maar mijn internet connectie met computer naar het internet Tweakers doet het nog. Wifi T-mobile doet het. Man man man.,,,,
...
Mijn wifi en na onderzoek in de logs, mijn router, valt uit op willekeurige momenten. Leuk als je spotify luistert. Het valt dus meerdere keren per dag uit.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Modem van t-mobile, (werkte de afgelopen 2 jaar prima. Alleen de guidion monteur zei:"hun Nameservers hebben problemen, daar ligt het aan.) Of dat het nou is??
Ik had Apple express en Extreme, dacht dat het daar aan lag.
Nu TP-link Acer 5 en Acer 7.
Zelfde probleem dus..
~foutmeldingen in TP-link:
13:02:09 UpNp 6978 Service stop
13:02:10 UpNp 6978 Service start
13:02:22 UpNp 7908 Service stop
13:02:23 UpNp 7908 Service start.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Kabels vervangen en vernieuwd.
TV verbinding, bedraad dus. werkt prima. nooit een probleem.
firmware update.
Nieuwe switch er in.
Aansluiten via de computer met kabel naar het modem en dan werkt het steeds prima. alsof je er een laptop bij moet zetten om het stabiel te houden.. HUH... Was met de apple ook al. `je sluit een laptop aan en de hele zaak werkt prima. zucht... en dan willen ze naar 5G, mmm 5 x zoveel ellende zeker. Of zijn we dan van die k kastjes af? Kan niet wachten.
Hieronder screenshots van de Acer 7.
/f/image/9ZDHT4LDWppsxkmsILBvDAFu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/nQzcSGIuriaSQ2Bzpi4EFD2U.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4fMBcwi9CFx0L34E8Fy0oNjQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tx4EUDm5rWGqs0SaYlT9t4d8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/VjJVlHSTj3IG2cm24KmOvSYs.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qTYRAqxjhZkh1ls7e70S2FjF.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IpkvS4k9ikXsVGoqERRS4lM8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LlX65dCDVcF1BCleF7tz7GEV.png?f=fotoalbum_large)
Ik test het nu zonder acer 5 en apple time machine... er zal wel ergens een conflict zitten.
Even testen en wat zien we dan... Bose blijft mooi spelen. Maar de TP-link is alweer uitgevallen... En dan na 5 minuten ongeveer. Valt de Bose ook uit. Maar mijn internet connectie met computer naar het internet Tweakers doet het nog. Wifi T-mobile doet het. Man man man.,,,,