Mijn vraag
Sinds gisteren doet mijn desktop het niet meer, deze is al wat ouder maar het altijd perfect gewerkt zonder fouten in al die jaren.
Ik krijg geen beeld uit mijn GTX980 of de interne GPU.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alles nagekeken maar niets speciaals te zien aan de connectoren of scherm.
Ik heb dan mijn GTX980 verwijderd en op de interne GPU eens geprobeerd, opnieuw geen beeld.
Dan na 1 min actief (zonder beeld) valt de PC uit en nu is het volledig gedaan ermee, kan deze zelfs niet meer aanzetten.
Dit lijkt mij dan het moederbord te zijn?
Momenteel is dit een Asus Z97-K https://tweakers.net/pric...asus-z97-k/specificaties/
Zijn er nog dingen die ik zou kunnen proberen/testen?
Indien het moederbord het issue is mag dit vervangen worden door hetzelfde type maar die gaan niet meer te vinden zijn denk ik? Wat is er dan een alternatief?
Hierop zit een i7-4790K CPU en de GTX980.
*verdere kennis van moederborden en bepaalde specs etc...heb ik wel niet.
Thanks
Sinds gisteren doet mijn desktop het niet meer, deze is al wat ouder maar het altijd perfect gewerkt zonder fouten in al die jaren.
Ik krijg geen beeld uit mijn GTX980 of de interne GPU.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alles nagekeken maar niets speciaals te zien aan de connectoren of scherm.
Ik heb dan mijn GTX980 verwijderd en op de interne GPU eens geprobeerd, opnieuw geen beeld.
Dan na 1 min actief (zonder beeld) valt de PC uit en nu is het volledig gedaan ermee, kan deze zelfs niet meer aanzetten.
Dit lijkt mij dan het moederbord te zijn?
Momenteel is dit een Asus Z97-K https://tweakers.net/pric...asus-z97-k/specificaties/
Zijn er nog dingen die ik zou kunnen proberen/testen?
Indien het moederbord het issue is mag dit vervangen worden door hetzelfde type maar die gaan niet meer te vinden zijn denk ik? Wat is er dan een alternatief?
Hierop zit een i7-4790K CPU en de GTX980.
*verdere kennis van moederborden en bepaalde specs etc...heb ik wel niet.
Thanks
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2020 12:36 ]