LSC camera uitlezen op imac

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karkoets
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-12-2020
Ik heb de toffe camera gekocht bij de Ac tion, echter nu is er geen app op de mac, weten jullie misschien bestaat er een manier om de camera uit te lezen zeg maar op de imac?

Ik wacht in spanning jullie reactie af.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-05 23:30

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Ah, de 'toffe' camera.. :? Misschien moet je wat meer info geven..

En wat wil je 'uitlezen'? Opnames die je gemaakt hebt? Zit er niet gewoon een (SD) kaartje in die je in Je Mac kan doen of een kabeltje bij om hem direct aan te sluiten op je Mac?

[ Voor 6% gewijzigd door kaassouffle op 15-11-2020 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 22:18
Waarschijnlijk heb je het over deze: https://www.action.com/nl-nl/p/lsc-smart-connect-ip-camera/

Die is zo te zien alleen te gebruiken via een app op je smartphone, niet via je iMac.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:49

nelizmastr

Goed wies kapot

Hahn schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:08:
Waarschijnlijk heb je het over deze: https://www.action.com/nl-nl/p/lsc-smart-connect-ip-camera/

Die is zo te zien alleen te gebruiken via een app op je smartphone, niet via je iMac.
Of je moet een nieuwe Mac kopen met een M1 SOC }) die kunnen iPhone en iPad apps draaien })

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-05 23:30

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Schijnt van Chinese merk Tuya (?) te zijn, daar is wel iets meer over te vinden. Sommige van hun camera's hebben ONVIF standaard en zijn te benaderen via browser.. of app als http://www.bensoftware.com/securityspy/

Misschien hier even mee verder zoeken?

[ Voor 19% gewijzigd door kaassouffle op 16-11-2020 09:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi @Karkoets, welkom op GoT,

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals welke relevante software en hardware je gebruikt, en wat je zelf al hebt gezocht, geprobeerd en gevonden. Zoals je in de reacties hierboven al is te lezen is het gokken welke "toffe camera" je precies hebt gekocht. Op die manier is het lastig om je goed te kunnen helpen.

Ik zal het topic open laten, zodat je die informatie kunt aanvullen, maar let hier in het vervolg op :) Zie ook Het algemeen beleid en met name de quickstart om te weten wat je hier van je verwachten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corkevenaar
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 10-10-2021
Ik zou hem graag in mijn synology surveillance gebruiken maar ik kom niet achter het ip adres van de cam, iemand tips hoe ik achter het ip adre skom van die lsc cam van de action

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@corkevenaar In de logs van je router kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianBurger
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-04 23:07
Ik heb een aantal maanden geleden Tuya 'beveligingscamera's' in mijn webshop verkocht. Na meerdere pogingen en heel wat leeswerk op internet heb ik het opgegeven. De camera's kunnen echt alleen - althans dat heb ik dus geconcludeerd - 'gebruikt' worden via de app op je smartphone/tablet...helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casperb71
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-04 08:18
Als je via SS op IP-adres laat zoeken, zie je een V-speed met bijbehorend IP-adres. Dat is dan ook alles en verder kom ik ook niet.
De camera krijgt via het Wifi netwerk wel een eigen IP-adres, maar zelf heeft hij een IP-adres wat in een andere range hoort en communiceert wel met de App.
Trouwens voor €19,95 hebben we een leuke babyfoon wat stabiel is en nog een redelijke kwaliteit.
Ik heb al op de Synology forum een post geplaatst, maar verwacht niet dat er een oplossing is om hem op de Nas te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karkoets
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-12-2020
Dank allen ik moet eerlijk zeggen ik was helemaal vergeten dat ik dit had gepost...inmiddels werkt het prima op de iPhone en iPad....dat is ook voldoende...

Dank allen...voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meadowfellow
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-04 12:05
Weet iemand of deze camera bij elke sound of movement trigger ook direct opneemt op het sd kaartje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wlmpie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:52
Via deze link https://ipc-eu.ismartlife.me/ kun je het camerabeeld van de action LSC ip camera ook op een pc krijgen. Dat werkt in ieder geval als je de tuya smart app gebruikt. (met de knop rechtsboven [-] in de tuya smart app, de qr-code op je pc scherm lezen)

Ik ben er helaas nog niet in geslaagd om dit ook in zoneminder te krijgen. liefst via een lokale stream, maar desnoods via de tuya cloud. Dus als iemand nog tips heeft?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jessiedebeagle
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-05 23:26
Inmiddels werkt de methode die wlmpie beschrijft ook als je de camera via de LSC app hebt ingesteld.
1) Klik rechtsboven op het plus-icoontje
2) Klik rechtsboven op het barcode-scan-icoontje
3) Scan de qr code op deze pagina: https://ipc-eu.ismartlife.me/login

Het lijkt erop dat je hier ook meerdere camera's kan toevoegen

[ Voor 5% gewijzigd door jessiedebeagle op 24-06-2022 20:52 . Reden: Link vergeten ]

• Steenwijkerland
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Leesvoer om firmware aan te passen.

https://github.com/guino/Merkury1080P#conclusion
Pagina: 1