Toon posts:

condensator van mijn videokaart afgevallen

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
zojuist is er spontaan een klein onderdeel van mijn videokaart afgevallen.
naar mijn mening is het een condensator(ben niet zo technische) weet dus niet of dat echt zo is
het onderdeeltje is een busje van zo'n 0,5 cm hoog, met de tekst: 1F , 220, en 16v
Hij komt van een powercollor GeFORCE GTS 64 mb, en er zitten een stuk of 5 van deze dingen op.
De videokaart doet het echter nog wel gewoon.
maar wat ik weten wil is of dit kwaad kan,en wat dit onderdeeltje doet op deze kaart
alvast bedankt

Verwijderd

Winkel opbellen, garantie claimen. Als je hem verder gaat gebruiken en hij gaat in rook op zal de winkel misschien aanvoeren dat het jouw fout is.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
vreemd bij mij vallen de dingen meestal van de vrachtwagen. >:) >:) :9

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Hij zal er toch niet op zitten voor de sier lijkt me.
En ja dat krijg je met die goedkoop, ik zou toch echt ff gauw garantie claimen en laten opsturen voordat t'ie dadelijk de geest geeft buiten de garantie, maar ja dat ben ik. ;)

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Mijn ventilator is bijgekomen nochtans :P >:)

• ikke_
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-08 12:31
is het er een bij de vga aansluiting dan zou het wel eens voor 2D kunnen zijn om storingen er uit te filteren....

Verwijderd

mmmm ... :) iets te ruig bezig geweest :) ...

nee ... zonder gekheid ... als je inderdaad kans wilt hebben op het mogelijk claimen van garantie zou ik inderdaad zo spoedig mogelijk contact opnemen met jouw leverancier/winkel waar je de kaart hebt gekocht, voordat de kaart inderdaad de geest geeft, de kaart kan in iedergeval niet zonder het afgevallen component anders hadden ze het er in de fab. er ook niet opgezet. :P :z

suc6 in iedergeval ...

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 13:27

Theuno

Da Devil Crew

zeker even teruggaan en garantie claimen

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Verwijderd

wel toevallig dat het bij een powercolor gebeurd.. ik hoor daar altijd goeie verhalen over :)

/me heeft nu tijdelijk een powercolor TNT2 M64 want zijn radeon gaat op vakantie.. vliegreisje maken.. en noem maar op.. :)

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
het KAN een onderdeel van een RFI filter zijn:
http://www.geocities.com/porotuner/imagequality.html

misschien ga je er wel op vooruit!

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus van andere begrepen dat het niet goed is voor de kaart omdat de spanning niet gelijk is.
Mijn scherm wil ook wel eens bevriezen tijdens ut, dus waarschijnlijk heeft dat onderdeel nooit goed gezeten.
Ik ga hem Maandag maar ff terug stuuren naar gistron..enuhh, voor de rest is het een prima kaartje hoor

Verwijderd

oh powercolor is ook niet slecht.. alleen ik heb een powercolor TNT2 met een Viper 770 vergeleken en dan zie je toch duidelijk dat de powercolor stukken onscherper is.

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
maar je kan die condensator toch ook weer gewoon vastsolderen? of niet?

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• hensdesk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 11:21
let je dan wel op dat de + en de - goed zitten

Verwijderd

Topicstarter
nah, ik stuur em wel gewoon terug, als ik er zelf aan gaat klooien dan vervalt mijn garantie
Pagina: 1