Mijn vraag
...ik heb 5 maanden geleden mijn eigen pc gebouwd deze heeft altijd super gedraaid.
nu sinds 2 weken kan ik een ongeveer een uur probleemloos gamen daarna begint de game te laggen.(zowel online als offline). dit probleem verdwijnt als ik de pc opnieuw herstart maar na ongeveer een uur is het weer raak.
ik heb diversen dingen gecheckt gpu en cpu temparatuur 60 gpu 65 cpu tevens met furmark wat tests gedaan en scores komen overeen met die op de website vermeld worden.
samsung magician de temps gecheckt 45 graden voor beide ssd
heb alle drivers geupdate en een clean install geprobeerd van zowel windows, drivers en de games en mobo.
ik weet echter niet meer waar ik het moet zoeken.
iemand die mij kan helpen
Relevante software en hardware die ik gebruik
x570 aorus elite mobo
ryzen 5 3600 6cores 12 threads
rx 5500xt gaming 8gb gpu
4x 8 gb g-skill ddr 3600mhz
1x samsung 970 evo plus 500gb ssd (windows)
1x samsung 860 qvo 1 tb ssd (games)
...ik heb 5 maanden geleden mijn eigen pc gebouwd deze heeft altijd super gedraaid.
nu sinds 2 weken kan ik een ongeveer een uur probleemloos gamen daarna begint de game te laggen.(zowel online als offline). dit probleem verdwijnt als ik de pc opnieuw herstart maar na ongeveer een uur is het weer raak.
ik heb diversen dingen gecheckt gpu en cpu temparatuur 60 gpu 65 cpu tevens met furmark wat tests gedaan en scores komen overeen met die op de website vermeld worden.
samsung magician de temps gecheckt 45 graden voor beide ssd
heb alle drivers geupdate en een clean install geprobeerd van zowel windows, drivers en de games en mobo.
ik weet echter niet meer waar ik het moet zoeken.
iemand die mij kan helpen
Relevante software en hardware die ik gebruik
x570 aorus elite mobo
ryzen 5 3600 6cores 12 threads
rx 5500xt gaming 8gb gpu
4x 8 gb g-skill ddr 3600mhz
1x samsung 970 evo plus 500gb ssd (windows)
1x samsung 860 qvo 1 tb ssd (games)