Om te beginnen: mocht deze post in de verkeerde topic is geplaatst, mijn excuses.
Mijn probleem is als volgt:
Mijn pc heeft zeven jaar zonder enige problemen gewerkt. In de tussentijd wel een broodnodige grafische kaart update, waarna ik weer er enige tijd mee vooruit kon. Laatst kreeg ik uit het niets ineens problemen met mijn pc, de pc POST pas na 20-30 min. In de tussentijd heb ik zogoed als alles vervangen, maar de problemen blijven bestaan. Op dit moment ben ik ten einde raad en wend ik mij tot dit topic om een mogelijke oplossing te krijgen. Ik krijg zelfs geen splashscreen van MOBO te zien.
Specs:
MOBO: ASUS Z87-K
Processor: Intel I-5 4690
GPU: Sapphire 7950 OC boost
PSU: Corsair 650watt
RAM: Crucial ballistics 2x 4GB @ 1886 Mhz
Dit heb ik tot nu toe gedaan:
MOBO vervangen
PSU vervangen
CPU vervangen
RAM vervangen
GPU vervangen
zelfs van kast vervangen (ik bleek MOBO voetjes te missen)
Ik ben nu ten einde raad
, dus hopelijk weten jullie een oplossing voor mijn probleem. Bij voorbaat dank!
Mijn probleem is als volgt:
Mijn pc heeft zeven jaar zonder enige problemen gewerkt. In de tussentijd wel een broodnodige grafische kaart update, waarna ik weer er enige tijd mee vooruit kon. Laatst kreeg ik uit het niets ineens problemen met mijn pc, de pc POST pas na 20-30 min. In de tussentijd heb ik zogoed als alles vervangen, maar de problemen blijven bestaan. Op dit moment ben ik ten einde raad en wend ik mij tot dit topic om een mogelijke oplossing te krijgen. Ik krijg zelfs geen splashscreen van MOBO te zien.
Specs:
MOBO: ASUS Z87-K
Processor: Intel I-5 4690
GPU: Sapphire 7950 OC boost
PSU: Corsair 650watt
RAM: Crucial ballistics 2x 4GB @ 1886 Mhz
Dit heb ik tot nu toe gedaan:
MOBO vervangen
PSU vervangen
CPU vervangen
RAM vervangen
GPU vervangen
zelfs van kast vervangen (ik bleek MOBO voetjes te missen)
Ik ben nu ten einde raad