Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatronDuMonkey
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04-11-2023
Naar aanleiding van het installeren van een m.2 drive ( zie ander topic ) waarin al wat problemen waren ,
begint de rechterkant LED van mijn Gainward 1070 groen te flikkeren tijdens het opstarten. Dit is wel te verhelpen dmv software door de led op blauw of rood te zetten aangeizen enkel de groene kleur flikkeren. Maar hoe kan ik dit vanaf het opstarten / afsluiten ook aanpassen. En waardoor kan dit veroorzaakt zijn en is dit eventueel te verhelpen. Vind het nogal apart dat dit komt nadat ik geprobeerd heb om de m.2 drive te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:41

Cheezus

Luiaard

Waarschijnlijk ergens een los contact. Bij het installeren van je m.2 drive misschien tegen een stekkertje aangekomen? Vanaf je heatsink/LED zal wel ergens een kabeltje met een stekkertje op het pcb zitten (de kaart zelf), kun je deze aandrukken?

Als het deze kaart is:
Afbeeldingslocatie: https://www.nikktech.com/main/images/pics/reviews/gainward/gtx_1070_phoenix_glh/gainward_gtx_1070_phoenix_glh_9.JPG

Dat middelste stekkertje dus met een blauw, groen en rood kabeltje ziet er erg plausibel uit voor een RGB led ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Cheezus op 14-11-2020 21:05 ]