Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPinkert
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-11-2024
Mijn vraag:
Voor een opdrachtgever moet ik inloggen op een Gateway op locatie X met mijn IPad.
De ICT'er daar heeft het netwerk daar zeer goed afgesloten en alleen een Firewall doorgang voor mijn Publieke IP adres van ons kantoor (locatie Y) gegeven.
Is het mogelijk dat ik op afstand kan inloggen op de IPad die nog op het kantoor ligt zodat ik thuis ook het een en ander kan doen?

Of is het mogelijk op de router op locatie Y een doorgang te maken dat ik dat Publieke IP adres kan gebruiken vanaf thuis?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
TeamViewer

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:19

g0tanks

Moderator CSA
BPinkert schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:52:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
TeamViewer
En waarom voldoet TeamViewer niet?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPinkert
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-11-2024
Via Teamviewer kan ik schijnbaar de IPad niet overnemen vanaf mijn Windows laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06 15:59

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Dit moet je imho echt even via de IT afdeling van je werkgever/opdrachtgever spelen. Het lijkt me niet dat ze willen dat je via een omweg alsnog op het interne netwerk terecht komt. Als jij dit via jouw iPad kan, kan in beginsel iedereen dat - zolang ze jouw inlogcodes hebben. En omdat juist dat gedeelte buiten hun sfeer van invloed ligt blokkeren ze dat als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dat het zo strict is afgeschermt lijkt me met goede reden zijn gedaan. De enige manier om hier iets aan te veranderen is met de IT afdeling te praten. Elke andere vorm van omzeilen van een beveiliging gaan we hier niet bespreken, en dit topic gaat dan ook op slot. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenhacken

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.