Nieuwe pc monitor met goede luidspreker gezocht!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 14:27
Ik heb de opdracht van een kennis gekregen om te kijken naar een nieuwe monitor voor de pc.
Het budget is €150,-
Wat belangrijk gevonden wordt, is dat het scherm niet curved is, minimaal 23 inch en HDMI bevat, degelijke beeldkwaliteit is en dat er luidsprekers op zitten die goed geluid produceren.
De meest voorkomende activiteiten op die pc zijn internetten, office, mail en video`s/livestreams bekijken.
Ik heb zelf al heel veel reviews van monitoren gelezen, maar ik moet er nog eentje tegenkomen waarin staat dat er goed geluid uit de speakers komt.
Kan iemand een voorstel doen van een monitor die is de buurt van deze eisen komt? Ik zie zo langzamerhand
door de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:44
Om je direct maar even uit je droom te helpen. Die zijn er niet, zeker niet voor dat budget.

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:46

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Als je goed geluid wilt, koop je een monitor zonder speakers. En een set goede speakers zet je ernaast.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
Er zijn genoeg monitoren voor dat budget beschikbaar waarvan gezegd wordt dat de kleuren ook redelijk tot goed zijn, maar meestal zijn het de speakers die slecht zijn. Helaas kun je niet van een afstand horen wat men onder slecht vindt vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:00
Kies een monitor uit waar als optie een geluidsbar voor gekocht kan worden.
Weet dat mijn schoonvader bij zijn high end Dell scherm er ook de speaker bij gekocht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:28

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Monitor met geïntegreerde speakers geeft per definitie slecht geluid. Een setje pc-speakers van 2 a 3 tientjes geeft al beter geluid.

[ Voor 5% gewijzigd door Bart ® op 14-11-2020 19:18 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
Ik zou zelf ook voor de optie met losse speakers kiezen, maar helaas is dat geen optie.
Waarschijnlijk omdat er dan ook nog naar een goede speakerset gekeken moet worden binnen het budget en dat is al helemaal niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grove den
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Zoals hierboven gezegd zou ik zeker voor een monitor met losse speakers gaan.

Bijvoorbeeld:
pricewatch: AOC 24B1XH Zwart
Met
pricewatch: Edifier R1200T (Zwart)

Zelf geen ervaring mee, maar afgaande op de reviews heb je dan een prima monitor met een prima geluid.

Wil je meer zal je waarschijnlijk ook meer moeten uitgeven.
Pagina: 1