Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ben fullstack developer en heb altijd met Apple gewerkt. Wil nu een een dual boot (linux/windows) proberen, waarbij ik linux kan gebruiken voor (backend) development en windows voor zeer casual gaming en wellicht in de toekomst wat aanrommelen met VR.
Qua development doe ik veel typescript/react/docker, het is belangrijk dat typescript bestanden razendsnel compilen, watchjobs livereload in docker containers etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een maximum, het moet gewoon een goed systeem zijn. Verwacht rond de €1500 uit te komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Philips 4K scherm, toetsenbord en trackpad
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijk is dat het systeem zo stil mogelijk is.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hoor graag jullie ervaringen en adviezen! Met name wat betreft moederboard en grafische kaart.
Ben fullstack developer en heb altijd met Apple gewerkt. Wil nu een een dual boot (linux/windows) proberen, waarbij ik linux kan gebruiken voor (backend) development en windows voor zeer casual gaming en wellicht in de toekomst wat aanrommelen met VR.
Qua development doe ik veel typescript/react/docker, het is belangrijk dat typescript bestanden razendsnel compilen, watchjobs livereload in docker containers etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een maximum, het moet gewoon een goed systeem zijn. Verwacht rond de €1500 uit te komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Philips 4K scherm, toetsenbord en trackpad
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 373,89 | € 373,89 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 181,05 | € 181,05 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 107,90 | € 107,90 |
| 2 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 124,90 | € 249,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.122,53 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijk is dat het systeem zo stil mogelijk is.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hoor graag jullie ervaringen en adviezen! Met name wat betreft moederboard en grafische kaart.