Ik wil graag de sub van mijn Beats configuratie vervangen door een zwaardere. Ik vind heel weinig info i.v.m. de specs van mijn amp. De sub is passief en geeft 2x50W bij 2x2Ohm. Ik heb ergens gevonden dat deze zou kunnen vervangen worden (zonder al te veel verbouwwerk) door een B&O van 2x100W bij 2x8Ohm, maar men wist niet of dit een upgrade zou zijn (verhouding W en Ohm). Kan er iemand mij hierbij helpen en/of aanbevelingen doen, aub?
Vraag
Alle reacties
Vaak zijn die sets op elkaar afgestemd, dus het is maar de vraag of subs zomaar vervangen het geluid ten goede zal komen.
Wat hoop je er precies mee te bereiken?
Ik weet ook niet precies wat er mogelijk is met de standaard installatie, maar je best optie lijkt me een losse actieve subwoofer bijplaatsen.
Dit gaat je echter wel ruimte kosten in de kofferbak, tenzij je iets onder de passagiersstoel plaatst.
Wat hoop je er precies mee te bereiken?
Ik weet ook niet precies wat er mogelijk is met de standaard installatie, maar je best optie lijkt me een losse actieve subwoofer bijplaatsen.
Dit gaat je echter wel ruimte kosten in de kofferbak, tenzij je iets onder de passagiersstoel plaatst.
[ Voor 44% gewijzigd door K0L3N op 14-11-2020 15:19 ]
Ik wil graag een diepere bass en wat meer het trilling-effect. In een vorige wagen had ik een underseat subwoofer, die klonk veeeel beter.
Hi waks1971
Ik was heel benieuwd wat je uiteindelijk gedaan hebt? Ik heb zelf ook een seat tarraco met beats by Dre set. Maar de woofer vind ik drama. Is het niet mogelijk om hier gewoon direct een andere passieve subwoofer op aan te sluiten?
Ik was heel benieuwd wat je uiteindelijk gedaan hebt? Ik heb zelf ook een seat tarraco met beats by Dre set. Maar de woofer vind ik drama. Is het niet mogelijk om hier gewoon direct een andere passieve subwoofer op aan te sluiten?