Setting call of duty warzone low of high? GPU/ CPU

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnderson
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 29-07 09:10
Hoi Tweakers,

Ik zie dat mijn CPU 89 graden wordt tijdens het spelen (laptop)
Klopt het als ik mijn settings hoger instel, dat mijn gpu harder moet werken en de CPU ontziet?

Bijvoorbeeld, ik heb nu alles low en disabled staan, met een gtx 2060 (mobile) en een i7 10750h processor:
Processor 89 graden, grafische kaart 70 graden. (wel hoge fps 120+)

Is het beter als ik dan mijn settings hoger zet, zodat de temperatuur van mijn CPU lager wordt, maar nog steeds 100+ fps wil behouden? (ik heb een 144 hz monitor)

Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayzuwa
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik denk niet dat je door het high zetten van graphic settings je CPU gaat verlagen in temperatuur.
De GPU zal meer werk krijgen en warmer worden maar de CPU gaat gewoon het zelfde werk hebben met low of high graphic settings denk ik.

Misschien word de CPU zelf nog wat warmer doordat GPU meer warmte genereert in de laptop behuizing?
Heb zelf nooit gegamed op een laptop dus daar ken ik niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnderson
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 29-07 09:10
Ik heb even met alle settings lopen klooien.

Meeste invloed heeft:
Batterij opladen op "beste prestaties" gaf extra warmte -> op langste levendsuur gezet
Omen command center: werd erg warm op "beste prestaties" -> op gebalanceerd gezet.
Laptop zelf geëleveerd: Meer lucht voor cooling fans.

Settings staan op high, maar door omen command center wordt die niet te warm en behoudt hij 100-144 fps in COD Warzone.

"High performance" in omen command center alleen aanzetten met misschien een cooling pad in de winter.

Dankjewel nog voor je reactie :)