Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.
Ai, ik vergat natuurlijk de auteur te taggen.
@Tomas Hochstenbach
@Tomas Hochstenbach
Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.
Ik vrees dat dit een technische consequentie is van de manier waarop de resultaten zijn ingevoerd, die is namelijk anders dan bij cpu- en gpu-tests. Daarin testen we bijvoorbeeld videokaart met een game, in dit geval testen we een game met videokaarten - daar zit aan de achterkant van de website verschil in. Voor zover ik weet kunnen we de links helaas niet handmatig veranderen.
Ja, ik merkte het inderdaad op dat er "game" bovenaan stond, ik had gewoon meer iets verwacht zoals hier reviews: Ryzen XT getest - Op zoek naar het verschil.
Maar geen probleem, ik dacht het in ieder geval maar te melden, voor mocht er een easy-fix zijn.
Maar geen probleem, ik dacht het in ieder geval maar te melden, voor mocht er een easy-fix zijn.