Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvgend
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-10-2022
Ik heb slechte ervaringen met de kalender van de Samsung Galaxy Active 2. Als je vanuit een maandoverzicht naar een andere maand gaat om bv afspraken te bekijken en je klikt op een specifieke datum of maand springt hij ALTIJD terug naar de dag van vandaag. Zeer irritant als je je agenda van over een paar maanden wilt bekijken. Je moet dan namelijk alle dagen doorbladeren. Tevens kun je geen afspraken inplannen vanaf je horloge zelf maar moet die via je mobiel.

Heeft iemand anders dezelfde ervaring of is het een bug in mijn horloge en zou het wel moeten werken?
...

Ik draai de meest recente update: zover ik weet:
Horlogeversie One UI 2.0
Tizen-versie 5.5.0.1
Softwareversie R820XXU1CT14
Knox 2.5.0
Knox Tizen Wearable SDK 2.5.0
SE for Tizen 2.0.0
TIMZ 3.0.0
...

Al contact gehad (zowel telefonisch als chat) met de Samsung helpdesk maar die verwijzen me naar een servicepunt.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:53
En ben je al eens naar een servicepunt geweest? Of gaat dat te ver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvgend
Nou ik ben inderdaad in september naar Hoog Catharijne geweest in Utrecht, maar daar kun je nu vanwege de corona alleen maar terecht op afspraak. Ik ben dus helaas voor niets geweest, en het is ook niet om de hoek bij mij ofzo :-( dus daarna niet meer geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Andere agenda app gebruiken of is dat te simpel gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvgend
Die is er niet zover ik weet. Ik vind alleen de originele kalender in de Galaxy Store. Bovendien zou ik volgens de officiele Samsung handleiding afspraken moeten kunnen toevoegen via het horloge. Zie screenshot.

Als ik dus doe wat bij punt 2 staat dan ga ik altijd terug naar de huidige dag! Stel ik scrol naar december of januari en klik daar op een datum en hóp, dan ben ik weer bij vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EtyZuUe-VS82G2_WMDvTLfuH0ho=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0pcOD4JV8FRqy4kpl8l5QTuf.jpg?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door jvgend op 14-11-2020 10:49 ]