Ticketmaster ‘tegoed’ ipv refund

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-06-2021
Mijn vraag
Ik koop jaarlijks voor (duizenden...) euro’s aan concertkaarten. Ik gebruik deze voor mijzelf en mijn vrienden. We gaan ongeveer 1-2 keer per maand naar een concert. Ticketmaster heeft diverse evenementen geannuleerd: er zijn geen nieuwe shows aangekondigd ter vervanging. Zij hebben mij waardebonnen (tot 2500 euro per stuk!!!) gegeven die geldig zijn tot 31-12-2022 met de opmerking dat ze me een mailtje hadden gestuurd of ik geld of een waardebon wou. Ik schijn hier niet op gereageerd te hebben en moet nu akkoord gaan met deze vouchers. Ik heb nooit een dergelijke mail gehad.

Mijn vrienden heb ik al terugbetaald (+- 11.625 euro), maar nu wil ik graag zelf de 15.500 euro terugclaimen van ticketmaster. Ik ben ertoe bereid om een advocaat in te schakelen, maar zou het prettig vinden om dit - indien beschikbaar - eerst zelf met een brief te proberen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Contact opnemen: telefonisch niet bereikbaar. Op een mail wordt na 6 weken geantwoord. Via de mail ben ik er achtergekomen dat ik zo’n keuzemail zou moeten hebben gehad. Ik heb dit nooit ontvangen, maar daar reageren ze niet op...

[ Voor 6% gewijzigd door Spellingerror op 14-11-2020 08:06 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gewoon gelijk via een advocaat regelen, desnoods eerst via de rechtsbijstand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Spellingerror schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:04:
Ik heb nooit een dergelijke mail gehad.
Als je daar echt zeker van bent: rechtsbijstand.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online