Oude Philips Home Cinema koppelen met smartphone

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berndt b
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-11-2021
Beste Tweakers

Thuis hebben we een oude audio installatie staan die mijn ouders niet meer gebruiken. Het gaat om een DVD-recorder/home cinema LX9000R/22S van Philips.

Ik zou graag mijn smartphone (voor muziek) en mijn PS4 willen koppelen aan dit surround sound system.

Dit ben ik van plan met mijn PS4:

- hdmi kabel van PS4 naar tv (voor het beeld)
- optische kabel van PS4 naar surround system (voor het geluid)

In een poging om mijn smartphone te koppelen heb ik een Tulp naar jack 3.5 mm kabel aangeschaft, maar dit lijkt niet echt te werken, iemand tips?

Ik geef ook alvast de in- en uitgangen van de receiver van het surround sound system mee

Alvast bedankt voor de hulp!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berndt b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fjmLy9ra1xoP3LPHa4L7lTD6yhw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S3KxAZH9KRVlhdcoSYHAUGgO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berndt b
Ik heb ondertussen mijn ps4 reeds kunnen aansluiten, maar smartphone lukt nog steeds niet: iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:30

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hoe wil jij je telefoon aansluiten want in principe zou je de Line In 1 kunnen pakken en dan tulpjes pakken en die aansluiten.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgenv
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-04 14:10
Line in 1 met een tulp naar minijack zou gewoon moeten werken ja.