Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

icue certified ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• driesm
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11-2020
(jarig!)
wat wilt icue certified juist zeggen?
ja dat het van corsair is, en er verschillende standaarden zijn, en dat deze niet samenwerken begrijp ik wel

zoiets als dit:
https://www.alternate.be/...g-pc/html/product/1690473

ben zelf bezig om pc samen te stellen, altijd intel/nvidia fan geweest maar ik ga nu toch eens wachten op de amd kaart...

maar wat me totaal niet duidelijk is: kwestie moederborden en kasten en alle andere rgb componenten van een game pc?

elk RGB component wordt herkend? uiteraard zal corsair wel betere integratie hebben dan razer maar ik bedoel dus vooral de elementen als ram, mobo, cpu cooler etc?

Alle reacties

• chadly
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 24-07-2024
Wat ik denk dat ze bedoelen, is dat je alle rgb etc.. kan bedienen met iCue. Ik had in mijn laatste build veel van corsair, en kon dit allemaal bedienen met hun software (iCue). Maar ook bijvoorbeeld fan speed en andere zaken monitoren.

Dus lijkt me als je dat ziet staan bij een moederbord of andere producten waar je dat ziet staan, is dat het wordt herkend in iCue

• driesm
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11-2020
(jarig!)
ja inderdaad maar dat is nu juist het probleem, het staat er nergens bij, dus moet je maar raden :-) daarom, hebben jullie weet van hardware merken die er niet mee kunnen werken? of is dat allemaal al beter geintegreerd?

• chadly
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 24-07-2024
Oh op die manier, ik denk eerlijk gezegd alleen de producten van corsair zelf... dat was bij mij zo dan

En als je bijv fans aansluit op het rgb kastje van corsair enzo zit je goed