The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Boutje zat muurvast (want los geschroefde spacer) en uitgegleden met slecht gereedschap.
Shit happens, maar wie die constructie heeft bedacht spoort niet iig.
Wel gewoon mijn schuld uiteraard, zat in een eerst doen dan kijken waas. Zo dom.
Kan de kaart niet zo uitproberen zo lijkt me, met alle risico's van dien.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Verwijderd
Proberen kan altijd. Dat hij daarna compleet niet meer repareerbaar is, is wel een risicoBad Brains schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:50:
Hoe, lang verhaal en gewoon stom gestuntel.
Boutje zat muurvast (want los geschroefde spacer) en uitgegleden met slecht gereedschap.
Shit happens, maar wie die constructie heeft bedacht spoort niet iig.
Wel gewoon mijn schuld uiteraard, zat in een eerst doen dan kijken waas. Zo dom.
Kan de kaart niet zo uitproberen zo lijkt me, met alle risico's van dien.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
YouTube: Louis Rossmann - YouTube
En probeer dan aan zo'n condensator met de juiste capaciteit te raken en hem erop te solderen.
Misschien kan je een hersteller vinden. Heb je de condensator die eraf gerukt is nog?
Solderen niet zelf aan beginnen als je zoiets niet vaker doet
[ Voor 7% gewijzigd door Patrick4 op 13-11-2020 23:19 ]
Als mensen ideeën hebben schroom niet te posten.