Wat wil ik doen met het nieuwe systeem?
Ik wil voor de eerste keer een pc samenstellen en voordat ik via alternate op bestellen klik wou ik mij eerst wenden naar personen met meer ervaring. Het volgende heb ik samengesteld en zal voornamelijk gebruikt worden voor grafische bewerkingen (film en dergelijke) en eventueel games.
Wat denk ik allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt.
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb ik nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb met mijn huidige setup gemerkt dat kracht best te combineren is met stilte, dus dat wil ik nu weer. Vandaar dat ik een case heb gekozen die volgens mij relatief veel geluid tegenhoud. Energieverbruik is minder van belang.
Ga ik overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat hoop te bewerkstelligen?
Het belangrijkste is dat iemand eens naar mijn opzetje kan kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties en misschien wel belangrijker past dit systeem goed in elkaar.
Alvast bedankt!
Ik wil voor de eerste keer een pc samenstellen en voordat ik via alternate op bestellen klik wou ik mij eerst wenden naar personen met meer ervaring. Het volgende heb ik samengesteld en zal voornamelijk gebruikt worden voor grafische bewerkingen (film en dergelijke) en eventueel games.
Wat denk ik allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt.
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb ik nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb met mijn huidige setup gemerkt dat kracht best te combineren is met stilte, dus dat wil ik nu weer. Vandaar dat ik een case heb gekozen die volgens mij relatief veel geluid tegenhoud. Energieverbruik is minder van belang.
Ga ik overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat hoop te bewerkstelligen?
Het belangrijkste is dat iemand eens naar mijn opzetje kan kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties en misschien wel belangrijker past dit systeem goed in elkaar.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i9-10850K Boxed | € 455,81 | € 455,81 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus Z490 Ultra | € 276,50 | € 276,50 |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 3090 iChill X4 | € 1.749,- | € 1.749,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda Compute 3,5", 8TB | € 160,64 | € 160,64 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Dark Base 700 Zwart | € 160,95 | € 160,95 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X73 | € 167,90 | € 167,90 |
| 1 | Ventilatoren | Enermax T.B. RGB (6 stuks), 120mm | € 66,43 | € 66,43 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair 32GB, DDR4, 3200 MHz | € 143,09 | € 143,09 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850 (2019) | € 121,05 | € 121,05 |
| 2 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 166,- | € 332,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.633,37 | ||
Alvast bedankt!
[ Voor 59% gewijzigd door Marcov85 op 13-11-2020 17:51 ]