Ik heb vandaag een gloednieuw systeem binnen (PIII, 1G ram) met een 3ware 6200 kaart waarop 2x een maxtor schijf van 20 GB zit. Debian installeren ging in het begin goed, nadat ik met het bios van de 3ware kaart de 2 hds als raid1 geconfigt had, zag de installatie van debian de raid gelijk een scsi hd.
Alleen tegen het eind van de installatie flipt de driver van de raidcontroller compleet, in het beeld verschijnt dan constant:
3w-xxxx: tw_check_bits: Fount Unexpected bit
3w-xxxx: tw_interrupts: Reading bits queue (0xffffffff)
Het toetsenbord reageert vanaf dat moment compleet niet meer, en het enige wat ik nog kan doen is op de rest knop drukken.
Na een reboot zitten er heel veel fouten op de harde schijf, en boot debian ook niet normaal meer. Ik heb het daarna nog een keer geprobeerd, maar op hetzelfde punt, halverwege bij het installen van de packages gaat het fout. Weet iemand wat er mis gaat?
Alleen tegen het eind van de installatie flipt de driver van de raidcontroller compleet, in het beeld verschijnt dan constant:
3w-xxxx: tw_check_bits: Fount Unexpected bit
3w-xxxx: tw_interrupts: Reading bits queue (0xffffffff)
Het toetsenbord reageert vanaf dat moment compleet niet meer, en het enige wat ik nog kan doen is op de rest knop drukken.
Na een reboot zitten er heel veel fouten op de harde schijf, en boot debian ook niet normaal meer. Ik heb het daarna nog een keer geprobeerd, maar op hetzelfde punt, halverwege bij het installen van de packages gaat het fout. Weet iemand wat er mis gaat?