lier schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:25:
Bedoel je steam of stream?
Welke game?
Welke computer?
Welk OS?
Wat is "m b/ps"? Bedoel je misschien Mbps?
Waar las je wat over een software fout?
Wat is de relatie van jouw probleem met je tv?
Waar wil je uitleg over?
Wat duurt nog lang?
[mbr]*knip*. Dit is niet nodig.[/]
Oftewel, zonder relevante informatie is het vrij lastig om iets zinnigs over je probleem te zeggen.
hoi, daar werd door tweakers zelf, een heel verhaal van gemaakt, dat veel tv `s niet konden streamen, daarbij stonden de merken van de tv`s en de mijne stond er ook bij,
maar van mijn tv heb ik géén last wel van mijn games , zoals metro, tombraider, ik start ze op , krijg verbinding met STEAM S T E A M hij laadt en het is klaar en over, beeld staat vast, computer loopt vast, opnieuw opstarten, speedtest gedaan snelheid is bij de speedtest zoals aangegeven bij ziggo rond de 250 mb/ps
mijn systeem zwart van kleur met veel glas, en schroefjes, win10 pro, intelcore i7..9700K , werkgeheugen 32 gig 3200 hertz aorus z390 PRO , monitor msi mag272cqr 2560/1440 165 hrz ( MSI) grafisch RTX 2060, uiteraard had je ook even bij mijn gegevens kunnen kijken, en je opmerking wat betekent mb/.ps ? slaat nergens op dat is irritant,
overigens heeft de processor waterkoeling. Het probleem stond deze week pagina `s groot beschreven op tweakers, jammer genoeg ken ik het niet terugvinden, dus het probleem van NU, is dat ik niet ken gamen,
ik heb de games op schijf staan, en op STEAM, dus in principe heeft de computer niet zoveel data van steam nodig als alles op schijf staat, anders als regristreren de tijd van gamen, opslagpunten, aanbiedingen... wel gaat game s downloaden véél trager, maar dat probleem had ik een Ca maand terug, met een reinstal, en niet aan problemen met streaming gedacht ( met R )