Steam probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 477 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse1919
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-09 08:19
hoi ik heb sinds enkele weken een probleem met steam, bij het opstarten valt de game uit en de computer vast.
doe ik een speedtest erover zit ik op 250m b/ps dus dat is inorde,

ik las wat over een software fout bij streaming ? maar ik heb het toch al op schijf staan, steam is toch voor de legale controle en bewaren van games ?

mijn tv kwam wel voor in het lijstje met de problemen ( streaming) philips 7303 55 inch

iemand die het uit wilt leggen aub... duurt dit nog lang? is daar info voor ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:28

lier

MikroTik nerd

Bedoel je steam of stream?
Welke game?
Welke computer?
Welk OS?
Wat is "m b/ps"? Bedoel je misschien Mbps?
Waar las je wat over een software fout?
Wat is de relatie van jouw probleem met je tv?
Waar wil je uitleg over?
Wat duurt nog lang?
*knip*. Dit is niet nodig.

Oftewel, zonder relevante informatie is het vrij lastig om iets zinnigs over je probleem te zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 13-11-2020 17:03 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@eclipse1919 aangezien dit forumdeel gaat over problemen met je internetverbinding en die gewoon lijkt te werken, gooi ik je topic even richting CSA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse1919
lier schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:25:
Bedoel je steam of stream?
Welke game?
Welke computer?
Welk OS?
Wat is "m b/ps"? Bedoel je misschien Mbps?
Waar las je wat over een software fout?
Wat is de relatie van jouw probleem met je tv?
Waar wil je uitleg over?
Wat duurt nog lang?
[mbr]*knip*. Dit is niet nodig.[/]

Oftewel, zonder relevante informatie is het vrij lastig om iets zinnigs over je probleem te zeggen.
hoi, daar werd door tweakers zelf, een heel verhaal van gemaakt, dat veel tv `s niet konden streamen, daarbij stonden de merken van de tv`s en de mijne stond er ook bij,
maar van mijn tv heb ik géén last wel van mijn games , zoals metro, tombraider, ik start ze op , krijg verbinding met STEAM S T E A M hij laadt en het is klaar en over, beeld staat vast, computer loopt vast, opnieuw opstarten, speedtest gedaan snelheid is bij de speedtest zoals aangegeven bij ziggo rond de 250 mb/ps

mijn systeem zwart van kleur met veel glas, en schroefjes, win10 pro, intelcore i7..9700K , werkgeheugen 32 gig 3200 hertz aorus z390 PRO , monitor msi mag272cqr 2560/1440 165 hrz ( MSI) grafisch RTX 2060, uiteraard had je ook even bij mijn gegevens kunnen kijken, en je opmerking wat betekent mb/.ps ? slaat nergens op dat is irritant,
overigens heeft de processor waterkoeling. Het probleem stond deze week pagina `s groot beschreven op tweakers, jammer genoeg ken ik het niet terugvinden, dus het probleem van NU, is dat ik niet ken gamen,

ik heb de games op schijf staan, en op STEAM, dus in principe heeft de computer niet zoveel data van steam nodig als alles op schijf staat, anders als regristreren de tijd van gamen, opslagpunten, aanbiedingen... wel gaat game s downloaden véél trager, maar dat probleem had ik een Ca maand terug, met een reinstal, en niet aan problemen met streaming gedacht ( met R )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse1919
rens-br schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:04:
[mbr]@eclipse1919 aangezien dit forumdeel gaat over problemen met je internetverbinding en die gewoon lijkt te werken, gooi ik je topic even richting CSA.[/]
Sorry, weet de weg niet zo op tweakers, verwar technische problemen, vaak omdat ik ze gewoon niet begrijp, en hoop dan het goede forum te hebben. excuses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-10 21:50

g0tanks

Moderator CSA
Eerlijk gezegd is je post heel erg warrig. Ik begrijp er weinig van. Wat is de aanleiding om te beginnen over streamen en je internetverbinding? Je speelt toch lokale games die je hebt gedownload? Als je de andere vragen van @lier kunt beantwoorden komen we denk ik een stuk verder.
eclipse1919 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:49:
[...]
uiteraard had je ook even bij mijn gegevens kunnen kijken
Als jij een vraag stelt dan verwachten we dat je alle relevante informatie geeft. Niet dat wij in je profiel moeten gaan graven om het te vinden.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:20

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Als de computer vastloopt zou ik niet echt denken aan een internetprobleem. Ik zou maar even wat benchmarks draaien en een memtest.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:32

Dutch_Celt

Jollygood

eclipse1919 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:08:
mijn tv kwam wel voor in het lijstje met de problemen ( streaming) philips 7303 55 inch
eclipse1919 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:49:
[...]
hoi, daar werd door tweakers zelf, een heel verhaal van gemaakt, dat veel tv `s niet konden streamen, daarbij stonden de merken van de tv`s en de mijne stond er ook bij,
maar van mijn tv heb ik géén last wel van mijn games , zoals metro, tombraider, ik start ze op , krijg verbinding met STEAM S T E A M hij laadt en het is klaar en over, beeld staat vast, computer loopt vast, opnieuw opstarten, speedtest gedaan snelheid is bij de speedtest zoals aangegeven bij ziggo rond de 250 mb/ps

mijn systeem zwart van kleur met veel glas, en schroefjes, win10 pro, intelcore i7..9700K , werkgeheugen 32 gig 3200 hertz aorus z390 PRO , monitor msi mag272cqr 2560/1440 165 hrz ( MSI) grafisch RTX 2060, uiteraard had je ook even bij mijn gegevens kunnen kijken, en je opmerking wat betekent mb/.ps ? slaat nergens op dat is irritant,
overigens heeft de processor waterkoeling. Het probleem stond deze week pagina `s groot beschreven op tweakers, jammer genoeg ken ik het niet terugvinden, dus het probleem van NU, is dat ik niet ken gamen,
Ik denk dat je op o.a. dit artikel doelt?:
nieuws: Philips-tv's kunnen weer streamen in 1080p, maar 4k kan pas na firmwa...

Dit staat echter volledig los van jouw probleem en slaat op streaming diensten als b.v. Netflix.

Jouw verhaal lezende zou het inderdaad eerder een probleem met de pc zelf zijn.
Je krijgt geen blue screens b.v. net foutmeldingen?

Ervaar je het probleem ook met non-steam games?
Dat zou ik zeker verwachten nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse1919
IK KRIJG HET OP MIJN TV ZEER TRAAG ZOALS YOU TUBE ABSOLUUT GEEN 4k MAAR SCHOKKERIGE DOOR ELKAAR HUTSENDE BEELDJES, srry cl, op de computer lopen games vast, zodra STEAM de game start, gisteren deed tombraider het weer maar metro nog niet dankje voor de link top :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse1919
Trinsec schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:23:
Als de computer vastloopt zou ik niet echt denken aan een internetprobleem. Ik zou maar even wat benchmarks draaien en een memtest.
gedaan loopt als een tierelier, geen problemen, draait alle benchmarks die je maar wilt. frame s zijn niet om te gillen, varieert met kombuster van 38 naar 247 frames geheugen is inorde 32 gig 3200 hrz.. vreet er 9 op als ik steam start :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

eclipse1919 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:52:
IK KRIJG HET OP MIJN TV ZEER TRAAG ZOALS YOU TUBE ABSOLUUT GEEN 4k MAAR SCHOKKERIGE DOOR ELKAAR HUTSENDE BEELDJES, srry cl, op de computer lopen games vast, zodra STEAM de game start, gisteren deed tombraider het weer maar metro nog niet dankje voor de link top :-)
Ik snap dat je wellicht wat ongeduldig of geïrriteerd bent omdat het niet werkt, maar probeer eens je verhaal in hele zinnen en met de juiste interpunctie neer te zetten.

Voor ons is er geen touw aan vast te knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

@eclipse1919 je probleem lijkt te zijn dat de PC vastloopt bij starten van games.

De internetverbinding zal dan niet relevant zijn. Ongeacht de snelheid ervan. Wel is belangrijk wat er aan foutmeldingen staat in het Windows event log, wat je aan hardware hebt, of Windows en alle software en drivers de laatste versie zijn.

Ik sluit dit topic omdat het erg onduidelijk is geworden welke kant het op gaat. Dan is het beter om opnieuw te beginnen. Doe dat daarom en probeer de relevante informatie te geven. Dan denken we graag mee.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.