Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
vooral gamen en het gewone computerwerk
Wat mag het systeem gaan kosten?
niet echt een maximum of minimum budget aankopen zoals het scherm ga ik later doen zoals ook misschien de videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
men toesten bord en muis heb ik al zoals ook een oude videokaart gtx 1060 oc 6gb en een oud scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
weet ik niet echt niet ervaren in zelf pc's bouwen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik probeer alles zoveel mogelijk van hetzelfste te houden msi lijkt me wel leuk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
voor de build likt rgb me wel leuk is eens iets anders
Ga je overklokken?
ken ik niet veel van maar wil me er wel in verdiepen heb online al gevonden dat als je volledig gebruikt wil maken van het geheugen dat ik het zal moeten overklokken naar 3200 mghz
Wat verwacht je van ons?
dat jullie kunnen kijken ofdat deze build logisch is en dat ik niet gewoon geld weggooi en dat alles samen werkt.
vooral gamen en het gewone computerwerk
Wat mag het systeem gaan kosten?
niet echt een maximum of minimum budget aankopen zoals het scherm ga ik later doen zoals ook misschien de videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
men toesten bord en muis heb ik al zoals ook een oude videokaart gtx 1060 oc 6gb en een oud scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
weet ik niet echt niet ervaren in zelf pc's bouwen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik probeer alles zoveel mogelijk van hetzelfste te houden msi lijkt me wel leuk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
voor de build likt rgb me wel leuk is eens iets anders
Ga je overklokken?
ken ik niet veel van maar wil me er wel in verdiepen heb online al gevonden dat als je volledig gebruikt wil maken van het geheugen dat ik het zal moeten overklokken naar 3200 mghz
Wat verwacht je van ons?
dat jullie kunnen kijken ofdat deze build logisch is en dat ik niet gewoon geld weggooi en dat alles samen werkt.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10600K Boxed | € 250,- | € 250,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG Z490 Tomahawk | € 180,35 | € 180,35 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming Z Trio | € 771,98 | € 771,98 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterCase H500M | € 193,60 | € 193,60 |
| 1 | Monitoren | MSI Optix G27CQ4 Zwart | € 327,99 | € 327,99 |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB | € 113,50 | € 113,50 |
| 1 | Ventilatoren | Cooler Master SickleFlow 140 ARGB, 140mm | € 14,- | € 14,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2C3200C16 | € 132,90 | € 132,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 127,90 | € 127,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.112,22 | ||